خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: امروز هیچ‌گونه احساس ناراحتی از این‌که آمریکا از برجام خارج شده است، نداریم چراکه برجام هیچ خیر و منفعتی برای ما نداشته است.
کد خبر: ۹۰۱۵۲۷۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: سپاه حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی است و باید فرماندهان و مدیرانی داشته باشد که بتوانند از این مسیر حفاظت کنند و جانثار و فدایی انقلاب اسلامی باشند تا انقلاب اسلامی آسیب نبیند.

 سردار قاسمی گفت: چرا برخی در جامعه سپاه هراسی راه می‌اندازند و چرا هجمه‌های زیاد علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌دهند؟!

 وی تصریح کرد: در اثر بی‌تدبیری و بی‌لیاقتی دولت آقای روحانی، قیمت ارز بالا می‌رود اما برخی در جامعه این‌گونه بیان می‌کنند که بالارفتن قیمت ارز، کار سپاه است!

 فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: مقام معظم رهبری در برهه حساس اقتصادی می‌خواهند استفاده از کالای ایرانی در جامعه اشاعه پیدا کند اما برخی می‌گویند این نیز کار سپاه است و سپاه پاسداران را مانع از پیشرفت بیان می‌کنند.

 سردار قاسمی با بیان این‌که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه، اقدامات زیادی برای پیشرفت کشور انجام داده و پروژه‌های زیادی را به اتمام رسانده است افزود: حدود 14 هزار کانکس در شهرهای زلزله‌زده کرمانشاه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته، نصب و تحویل مردم زلزله‌زده شد.

 وی اضافه کرد: بسیجیان در قالب 8 گروه جهادی در مناطق زلزله‌زده استان کرمان با دست خالی برای مردم زلزله‌زده کارگری می‌کنند.

 فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: این کمک‌ها و اقدامات بسیجیان و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ناشی از ولایتمداری است چراکه مقام معظم رهبری چادر به چادر در مناطق زلزله‌زده بازدید کردند و 5 نوبت نیز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کرد.

  فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: روزی که برجام را در دولت و مجلس شورای اسلامی پذیرفتند، مقام معظم رهبری 9 شرط گذاشتند که اگر آن شرط‌ها را انجام می‌دادیم، امروز وضعیت این‌گونه نبود.

 سردار قاسمی خاطرنشان کرد: آقای روحانی چند روز گذشته در خراسان رضوی مطالبی را در خصوص برجام و آمریکا بیان کردند که اگر بصیرت می‌داشتند، در همان ابتدا که برجام را امضا کردند، آن سخنان را می‌گفتند؛ مگر ما چند بار باید مارگزیده شویم.

وی اظهار کرد: ولیِّ بصیرِ ما می‌فرماید به آمریکا اعتماد نکنید اما متأسفانه در مذاکرات، کشورهای دیگر را کنار گذاشتند و با جان‌کری قدم زدند و با یک عنصر بستند و افتخار کردند که مذاکره با کری چه سودی برای آن‌ها داشته است اما توجه نکردند که آمریکا علاوه بر دولت، هیئت حاکمه و کنگره دارد.

 وی تأکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی چون تدابیر مقام معظم رهبری را انجام می‌دهند را متهم به مخالفت با دولت می‌کنند در صورتی که این‌گونه نیست.

 فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: با وجود این اتهامات افتخار می‌کنیم کارهای برزمین مانده دولت را بسیج و سپاه انجام می‌دهد.

 سردار قاسمی با بیان این‌که 30 سال قطر و دیگر کشورها منابع نفت زیردریا را استخراج می‌کردند اظهار کرد: اگر آقای زنگنه وزیر نفت حاضر نیست به مقام معظم رهبری و مردم گزارش دهد اما سپاه پاسداران افتخار می‌کند امروز کاری کرده تا منابع نفت زیر دریا را بتوانیم استخراج کنیم.

 فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز هیچ‌گونه احساس ناراحتی از این‌که آمریکا از برجام خارج شده است، نداریم چراکه برجام هیچ خیر و منفعتی برای ما نداشته است.

 وی افزود: ظاهر قضیه تفاهم‌نامه‌ای از سوی سازمان ملل بود که آن را پذیرفتیم که مخالفت با تروریست است و این‌که با حامیان تروریست‌ها همراهی نشود اما باطن قضیه و واقعیت آن است که از نظر آمریکا و سازمان ملل، مردم و مجاهدان بحرین، یمن و حزب‌الله تروریست هستند که با پذیرفتن معاهده FATF عملا دست خودمان را بستیم و حمایت‌های راهبردی از سوریه و لبنان نمی‌توانیم داشته باشیم.

 سردار قاسمی با بیان این‌که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر حمایت از کالای ایرانی حرکت می‌کند اظهار کرد: مقام معظم رهبری هم از مردم و هم از دولت خواستند کالای ایرانی را حمایت کنند اما حمایت از کالای ایرانی تکلیف دولت است.

 در پایان این مراسم، مهدی صادق‌احمدی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند معرفی و از زحمات غلامرضا فلاحی قدردانی شد.

همچنین بعد از مراسم تکریم و معارفه، مزار شهید گمنام در حسینیه جماران بیرجند، غبارروبی و عطرافشانی شد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها