همزمان با هفته معلم ۶۶ معلم برگزیده در المپیاد‌های علمی، فرهنگی و ورزشی در اردبیل مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۰۱۵۲۷۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

معلمان برگزیده استان اردبیل تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، احمد ناصری در آیین تجلیل از مقام معلم گفت: در هفته معلم از بسیاری از معلمان شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان تجلیل به عمل آمده است.

ناصری بیان کرد: معلمان استان در بسیاری از زمینه‌های علمی و فرهنگی فعالیت دارند، به طوری که ۶۰۰ معلم استان در المپیاد‌های ورزشی شرکت کرده اند.

وی از مشارکت اولیا و معلمان در پرسش مهر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر به پرسش‌های رییس جمهوری پاسخ‌های مختلفی در قالب‌های متفاوت داده بودند که به ۳۵۰ اثر برتر جوایزی اهدا شد.

ناصری در این مراسم گفت: با پیگیری‌ها و حمایت استاندار اردبیل ۶ اردوگاه دانش‌آموزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود و در این زمینه اهتمام جدی وجود دارد تا این پروژه‌ها به بهر‌ه‌برداری برسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: با پیگیری‌های استاندار اردبیل قرار شد سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی ۵۲ هکتار از اراضی ملی را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند تا اردوگاه‌های دانش‌آموزی در این محل‌های اختصاص یافته راه‌اندازی شود که منابع طبیعی و جهاد کشوارزی مکلف به اختصاص این زمین هستند.

وی از برنامه‌ریزی برای اتمام ۲۲ سالن ورزشی نیمه‌تمام در استان خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر با حمایت استاندار اردبیل عملیات اجرای این پروژه‌ها تسهیل می‌شود تا در زمان مشخص به بهر‌ه‌برداری برسد.

ناصری افزود: ۱۱۰ نمازخانه در مدارس استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود و برای راه‌اندازی این پروژه‌ها اقدامات اساسی انجام شده تا در سریع‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: همزمان با هفته معلم برنامه‌های مختلفی در شهرستان‌های اردبیل برای تجلیل از مقام معلمان برگزار شد چرا که ما قدردان معلمان هستیم که تربیت دانش‌آموزان نخبه و کاردان را در دستور کار قرار داده‌اند.

معلمان برگزیده استان اردبیل تجلیل شدند

در این آیین احمد صافی مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بازنشستگان امروز در همایش تجلیل و نکوداشت مقام معلم در اردبیل با بیان اینکه تحقق مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان اولویت اساسی وزارت آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: معلمان نقش اساسی در تربیت نیرو‌های نخبه، کاردان محقق دارند بطوریکه انتظار می‌رود درجامعه پاسداشت معلم به نحو احسن و با توجه به مطالبات آن‌ها انجام شود.

صافی با بیان اینکه مدرسه محل رشد فکر و اندیشه هر جامعه به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: معلمان باغبانان این فکر‌ها و اندیشه‌ها هستند که باید آن‌ها را ارج نهیم.

مشاور وزیر تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴ میلیون دانش‌آموز وجود دارد که تک تک این دانش‌آموزان زیر نظر معلمان تربیت می‌شوند و در آینده برای آینده کشور تصمیم می‌گیرند.

احمد صافی با اشاره به پیگری مطالبات بازنشستگان افزود: در حال حاضر ۸۰۰ هزار بازنشسته در استان وجود دارد که این بازنشستگان نقش اساسی در توسعه علمی و نیرو‌های علمی داشته‌اند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: برخی از این معلمان بازنشسته با کوله باری از تجربه در تالیف کتاب و خدمت رسانی به حوزه تعلیم و تربیت سهیم هستند.

وی بیان کرد: کار معلم شعله ور کردن انسانیت در وجود انسان‌ها و زمینه سازی ارتباط با جهان است، بازنشستگان در طول عمر حرفه‌ای خود هزاران انسان را وارد عرصه تاثیر گذاری در جامعه کرده اند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش معلمی را سرچشمه تربیت انسان‌هایی متدین و موفق در اموری، چون پدر بودن، مادر بودن، همسر بودن و فرزند بودن دانست و گفت: موفقیت هر جامعه‌ای با وجود انسان‌های برتر رخ می‌دهد و انسان‌ها نیز تربیت یافته معلم هستند.

وی افزود: معلمان در همه حوزه‌ها نقش آفرین هستند و در صورت تربیت نیرو‌های پویا و فعال افرادی موفق در همه زمینه‌های شغلی در جامعه ظهور و بروز می‌یابند.

صافی با اشاره به وجود انسان‌های فرهیخته و عالم در استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل با داشتن معلمانی عالم و نخبه در تربیت انسان‌هایی موثر و بزرگ نقش آفرینی کرده است.

وی وجود عالمان، عارفان و محققان برجسته این استان را دلیل بر وجود معلمانی بزرگ و تاثیر گذار در استان دانست و بر تکریم آن‌ها تاکید کرد.

در این آیین از ۶۶ معلم موفق و برجسته استان در عرصه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی تجلیل شد.

معلمان برگزیده استان اردبیل تجلیل شدند

معلمان برگزیده استان اردبیل تجلیل شدند

معلمان برگزیده استان اردبیل تجلیل شدند

معلمان برگزیده استان اردبیل تجلیل شدند

معلمان برگزیده استان اردبیل تجلیل شدند

معلمان برگزیده استان اردبیل تجلیل شدند

معلمان برگزیده استان اردبیل تجلیل شدند

معلمان برگزیده استان اردبیل تجلیل شدند

 

ارسال نظرات