همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته گرامیداشت معلم مسئولان و معاونین سپاه حضرت عباس(ع) با خانواده شهدای مدافع حرم استان اردبیل دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۱۵۳۳۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

مسئولان سپاه استان اردبیل با خانواده شهدای مدافع حرم دیدار نمودند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته گرامیداشت معلم صبح امروز معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه، مسئول عقیدتی و سیاسی و مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) با خانواده های معظم شهدای مدافع حرم استان، شهید علی آقایی، شهید علی سیفی و شهید هاشم دهقانی نیا دیدار و گفتگو کردند.

مسئولان سپاه استان اردبیل با خانواده شهدای مدافع حرم دیدار نمودند

در این دیدار حجت الاسلام سید محمد سیاح مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه جضرت عباس(ع) گفت: اجر اخروی پدران و مادران شهدا بسیار بالا و در نزد خداوند مقام بسیار ارزشمندی دارند.

وی افزود: امروز به برکت خون های تقدیم شده شهدای مدافع حرم و ایثارگری های مدافعان حرم آل الله دشمنان اسلام در مقابل اسلام و ایران به زانو در آمده اند.

سید سیاح تصریح کرد: اگر همین شهدای مدافع حرم در زمان صدر اسلام نیز بودند، قطعا اجازاه نمی دادند دستان امام علی(ع) بسته شده و حضرت فاطمه(س) نیز بین در و دیوار نمی ماند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان در ادامه سخنان خود کار ارزشمند شهدای مدافع حرم را ستود و گفت:این رادمردان در واقع کسانی هستند که با ایثار بی بدیل خود فرسنگ ها دورتر از مرزهای ایران در دفاع از حرم اهل بیت وآرمان های انقلاب به شهادت رسیده اند.

مسئولان سپاه استان اردبیل با خانواده شهدای مدافع حرم دیدار نمودند

در این دیدار همچنین سرهنگ پاسدار صاحبعلی رحیمی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) ضمن دلجویی از خانواده شهدای مدافع حرم استان افزود: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران به معنای فراموش نکردن مجاهدت و ایثارگری های آنان است و همچنین تکریم و تجلیل از خانواده شهدا فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی را بالا می برد.

ارسال نظرات