آیت الله ناصری در جمع مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه ثارالله یزد:

دشمنان امروز یک جنگ روانی به راه انداخته اند و همیشه این توطئه ها علیه ملت ما بوده است

امام جمه استان خاطر نشان کرد دشمنان ما امروز یک جنگ روانی به راه انداخته اند وهر وز یک بحث وموضوعی را دنبال می کنند وهمیشه این توطئه های دشمن علیه ما بوده وچیز تازه ای نیست.
کد خبر: ۹۰۱۵۳۶۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وسالروز شهادت علامه استاد شهید مطهری همایش تجلیل از مربیان وهادیان سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله یزد در بیت آیت الله ناصری برگزارگردید.
ایت الله ناصری امام جمعه استان یزد در این همایش مطالبی را به مربیان توصیه وگوشزد نمود و در ادامه به نقش بسیج وخصوصیات بسیج اشاره وافزود: بسیج موفقیتش و نیتش خدایی بود و برای خدمت به بندگان خدا از هیچ کوششی دریغ نکرد و ما باید این سرمایه در بسیج حفظ کنیم همانطور که بزرگان ما هم کارشان وحرفشان برای جلب رضایت خدا وبرای خدمت به همه بندگان خدا بود.
وی در ادامه بیان داشت شما مربیان عقیدتی باید از خطا ها دوری کنید و ازخود مراقبت کنید تا درگناه نیفتید واین در کارکرد شما خیلی موثر و مفید است.
حضرت ایت الله ناصری در ادامه سخنان بسیجیان را به حفظ انقلاب و ارزشها وخوبیها دعوت نموده وافزود : امام (ره) روی متن فرمان حفظ انقلاب و ارزشها بود وخودش جزء به خدا وبرای خدمت به مردم به چیز دیگری نمی اندیشید.
وی در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان ما امروز یک جنگ روانی به راه انداخته اند وهروز یک بحث وموضوعی را دنبال می کنند وهمیشه این توطئه دشمن علیه ما بوده وچیز تازه ای نیست وطبق آیه قرآن که می فرماید: " و مکرو مکرالله" مکر دشمن به خودش باز خواهد گشت وخدا با ماست ان شا ءالله .
در این همایش از 15 نفراز مربیان ،هادیان ،مدیران و رابطین شعب نمایندگی ولی فقیه درحوزه های مقاومت بسیج این ناحیه با اهدا لوح تقدیر وهدیه تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات