برگزاری یادمان شهدای پایگاه شهید مطهری بافق

مراسم یادمان ۵۰ شهید پایگاه شهید مطهری و بزرگداشت استاد شهید مطهری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۵۳۶۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
به گزارش  خبرگزاری بسیج از بافق؛ یادمان بزرگداشت ۵۰ شهید والامقام پایگاه شهید مطهری بافق و بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری با حضور سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، محمدجواد مسلمان جانشین فرماندهی، دهقانزاده رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران، جمعی از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم ولایتمدار و شهید پرور بافق و با سخنرانی حجت الاسلام بشکانی امام جمعه بهاباد در محل پایگاه شهید مطهری برگزار شد.
حجت الاسلام بشکانی سخنران این مراسم گفت: شهید مطهری در کتاب ۱۵ گفتار خود می‌گوید یک کارخانه‌ای با تکنولوژی پیشرفته از همه کارخانه‌ها عجیب و غریب‌تر است که این کارخانه نفاق و دوروئی که بین قلب و زبان انسان قرار دارد و این دردی است که هرگز درمان نشده و نخواهد شد.
وی در ادامه افزود: همه انسا‌ها از اول خلق تا آینده در این نقطه گیر و از همین جا مشکلاتش شروع می‌شود. اگربخواهیم در مصائب فرق بین شهدا و مردم  را بگوئیم آن حالت نفاق و دوروئی در شهدا تقریبا صفر بود.
امام جمعه بهاباد اظهار داشت: در همه جهان جنگ می‌شود، در جنگ جهانی اول و دوم حدود ۸۱ میلیون نفر در هفت سال کشته شدند. ما اگر توانستیم در جنگ به جایی برسیم به خاطر الف. قامت یار امام بود  و جایگاه کمی نیست.
بشکانی به دیدار صدام با ولایتی در زمان نخست وزیری وی اشاره و بیان داشت: صدام گفته بود  من ۸ سال در برابر مرد ایستادم و تمام نفراتی که شما می‌بینید همه نامردند و با نامرد باید مثل نامرد برخورد کرد و بعد گفته بود من در رزمندگان شما چند ویژگی عجیب و غریب دیدم اول اینکه جزء از خدا از هیچ کس نمی‌ترسند و تابع محض امام و ولایت بودند.
سخنران یادمان شهدای پایگاه شهید مرتضی مطهری در پایان گفت: برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس از یک نسل به نسل دیگر باید همه تلاش کنیم و اگر ما مردیم نسل  بعد  نسل تاریخ خوان جنگ باشند. انسان باید در این عرصه مواظب خود باشد که انسان زود رنگ عوض می‌کند.
مداحی شفیعی از دیگر برنامه این یادمان بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار