از فردا؛

مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در تبریز برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو تبریز از برگزاری مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این کلان شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۵۳۷۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذرببایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام محمدرضا خلیلی با اشاره به برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در بخش برادران (شهرستان تبریز)، پنجشنبه و جمعه هفته جاری در بین 90 شرکت کننده در محل سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود.

وی افزود: همچنین مرحله شهرستانی این مسابقات در بخش خواهران نیز روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده (22 و 23 اردیبهشت ماه) در مسجد قدس آذربایجان تبریز برگزار می شود.

حجت الاسلام خلیلی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط قرآنی در بین جوانان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: فراهم آوردن زمینه‌ای برای انس بیشتر افراد جامعه با قرآن کریم، نشر و بسط فضای معنوی برگزاری مسابقات قرآن کریم در محیط جامعه، بهره‌گیری بیشتر از مفاهیم و دستورات الهی در زندگی روز مره از دیگر اهداف این مسابقات است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو تبریز در ادامه اظهار کرد: این مسابقات در رشته های حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم برگزار می شود.

حجت الاسلام خلیلی همچنین از شرکت 190 نفر در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: در شهرستان تبریز 180 نفر در این مسابقات شرکت کردند که 90 نفر در بخش برادران و 100 نفر در بخش خواهران با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار