خبرهای داغ:
آیت‌الله نوری همدانی:

ایران باید با مقاومت فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای را ادامه دهد/همه مسؤولان باید بر محور فکر و اراده رهبری عمل کنند

یکی از مراجع تقلید گفت: ایران باید با مقاومت فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای را ادامه دهد، بنابراین ما به فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای و غنی‌سازی ادامه می‌دهیم و همه مسؤولان باید بر محور فکر و اراده رهبری عمل کنند.
کد خبر: ۹۰۱۵۳۹۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
ایران باید با مقاومت فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای را ادامه دهد/همه مسؤولان باید بر محور فکر و اراده رهبری عمل کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: تعطیلی وسیعی در پیش داریم بنابراین برای ایام تعطیلی برنامه‌ای برای درس، بحث و تألیف داشته باشید و با حوزه‌ها مربوط باشید.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب کار ما را دو برابر و وظیفه ما را سنگین‌تر کرد. در گذشته کار ما در حوزه و درس و بحث بود، ولی اکنون بر اساس فرمایش رهبری اتاق فکر دشمن اتاق جنگ است و دشمن انقلاب را کابوس تلقی می‌کند بنابراین نباید علما ساکت باشند؛ اکنون در زمان خاصی هستیم و در چنین زمانی علما نباید آرام باشند.

این مرجع تقلید با اشاره به خروج ترامپ از برجام گفت: ترامپ خود را از برجام خارج کرد. آمریکا با گفتن دروغ نقشه‌ها و تهاجم‌هایی داشته بنابراین هیچ اعتمادی به او نیست و تحریم‌هایی را ایجاد کردند.

وی ادامه داد: از ابتدا نیز بیان شد که با آمریکا نمی‌توان پیمانی بست، ولی برخی می‌خواستند تجربه را تجدید کنند که در نتیجه مشاهده کردند سخن رهبری درست بوده و با آمریکا نمی‌توان پیمان بست.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه انسان‌های ساکت و بی‌تفاوت نمی‌توانند کاری کنند و پیشرفت به انسان‌های متحرک مربوط بوده است گفت: بر اساس حدیثی از امام صادق (ع) علمای شیعه مرزداران هستند و در آن سوی مرز‌ها شیاطین و ابلیس‌ها هستند بنابراین در این زمینه وظیفه بر عهده داریم و علمای شیعه نمی‌گذارند ابلیس به شیعیان صدمه وارد کند.

وی با بیان اینکه امروز با تلگرام به موارد مختلف و آنچه در دسترس ملت است تسلط دارند گفت: باید بتوانیم جلوی فضای مجازی خارجی را بگیریم، زیرا بر اساس سخن رهبری باید از قدرت دشمنان جلوگیری شود و فضای مجازی داخلی را تقویت کرد و جلوی فضای مجازی خارجی به هر وسیله‌ای گرفته شود.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در مملکت ما کسانی از مسؤولان هستند که تلاش می‌کنند فضای مجازی خارجی باز باشد و تنها می‌گویند محدود می‌کنیم در حالی که این امر راه حل نیست و باید فضای مجازی به کلی مسدود باشد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که به انقلاب اعتقاد دارند در سخن و مرام خود محکم باشند اکنون آمریکا از برجام بیرون رفت، ولی فرانسه، انگلستان و آلمان بیان کردند در برجام هستیم نباید به سادگی به این مسئله نگاه کرد، زیرا همین کشور‌ها در حمله به سوریه به ترامپ کمک کردند.

آیت‌الله نوری همدانی یادآور شد: آن‌ها نقشه‌هایی علیه ما دارند و ساکت نیستند، زیرا می‌گویند درباره موشک با یکدیگر صحبت کنیم که در برابر این سخنان باید بیدار و هوشیار باشیم.

وی تأکید کرد: ایران باید با مقاومت فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای را ادامه دهد ما به فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای و غنی‌سازی ادامه می‌دهیم و همه مسؤولان باید بر محور فکر و اراده رهبری عمل کنند.
ارسال نظرات