همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری در سپاه ناحیه مسلم با حضور بسیجیان و پاسداران ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۵۴۲۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ قاسم زاده نداف در این مراسم اظهار داشت: شهید مطهری از افراد بی بدیل نظام بود. از اول نهضت تا زمانی که امام راحل بیاد داشت هیچ کس جایگاه شهید مطهری را نداشت و هیچ کس در اندیشه امام راحل وزن شهید مطهری را نداشت و او کسی بود که همه آثارش بدون استثنا مفید و قابل استفاده است و این‌چنین شخصیت‌های چه در متقدمین و چه در متاخرین کم داریم و آثار ایشان برای همیشه باقی خواهد ماند.

هادی سیاسی سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: شمر و یزید مردند و حال، ما باید یزیدیان زمان خود را بشناسیم و برای همیشه با دوستان خدا دوست و با دشمنان خدا دشمن باشیم.

 قاسم زاده گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان خدا به پیروزی ختم می‌شود و این را خداوند در قرآن بشارت داده است همان طور که امام خمینی(ره) بر رژیم ستمشاهی پیروز شد و امام راحل در سخنان خود به مسئولین تذکر دادند که اگر بد رفتار کنید اسلام آنچنان سیلی خواهد خورد که قرن‌ها سر بلند نکند که این نظریات امام(ره) را شهید مطهری تبیین می‌نمود.

وی تاکید کرد: امروز ما باید همگی به تکلیف خود عمل کنیم و هرکدام باید یک رسانه باشیم برای فریاد زدن شعار‌های انقلاب و مبارزه بافساد، آمریکا و اشرافی‌گری و مهمترین نیاز جامعه امروز بصیرت افزایی است و هر نفر باید از خانواده، محله و مسجد خود شروع نماید و دست به اصلاح‌گری بزند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها