سرهنگ صبحی با اشاره به اینکه مشکلات روستای استیلی در شهرستان سراب را از نزدیک بررسی خواهد کرد، گفت: قبل از ماه مبارک رمضان به همراه گروهی از همکاران، به این روستا برای بازدید از مشکلاتش خواهیم رفت.
کد خبر: ۹۰۱۵۴۳۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱

سرهنگ محمد صبحی فرمانده سپاه شهرستان سراب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه حمید استیلی یکی از افتخارات شهرستان سراب محسوب می شود، گفت: گل به یادماندنی حمید استیلی در جام جهانی در مقابل آمریکا را هنوز فراموش نکرده ایم که واقعا نشاط خاصی به مردم کشورمان داد و یقینا شهرستان سراب به وجود چنین ورزشکاری افتخار می کند.

مشکلات روستای استیلی را از نزدیک بررسی خواهیم کرد/ حمید استیلی الگویی برای جوانان کشور و افتخاری برای شهرستان سراب است
وی با اشاره به مشکلات روستای شهید پرور و محروم استیلی در شهرستان سراب، ادامه داد: روستای استیلی هم مشکلاتی در دل خود دارد و محروم محسوب می شود و ان شالله قبل از ماه مبارک رمضان به همراه گروهی از همکاران، به این روستا برای بازدید از مشکلاتش خواهیم رفت و لیستی از این مشکلات را تهیه می کنیم و ان شالله در صورت حمایت از سوی سپاه عاشورا آذربایجان شرقی،بتوانیم این موارد را برطرف کنیم.


سرهنگ صبحی افزود: سال گذشته قریب به 6 خانه محروم در روستاهای شهرستان سراب با مشارکت کمیته امداد و بسیج سازندگی تحویل محرومان دادیم و در طول سال، گروه های پزشکی را به مناطق محروم جهت خدمت رسانی به مردم و حتی عشایر به صورت رایگان، اعزام می کنیم.


فرمانده سپاه شهرستان سراب با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در زمینه محرومیت زدایی، اقدامات زیادی را در روستاهای محروم کشورمان انجام داده اند، گفت: سپاه و بسیج در زمیه محرومیت زدایی، پیشقدم هست.


وی در پایان، حضور حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال امید کشورمان را در شهرستان سراب و روستای استیلی را اثرگذار دانست و گفت: قطعا حمید استیلی برای بسیاری از جوانان کشورمان الگو و سرمشق است و ان شالله با سفرش به روستای استیلی، بتواند به اهالی روستایش و زادگاه پدری اش کمک و خدمت کند.

ارسال نظرات