رئیس مرکز نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی:
رئیس مرکز نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که انسان باید در همه حال خداوند را ناظر بر اعمال و رفتار خود بیند تا بتواند به تعهدات و اخلاقیات خود جامه عمل بپوشاند گفت: باید به گونه‌ای پیش برویم که خود نظارتی جایگزین متولیان نظارتی شود.
کد خبر: ۹۰۱۵۵۱۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ محمد عبدالله خانی ظهر امروز در جلسه شورای استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که با حضور دبیر هیات امناء و روسای واحدها و مراکز این استان برگزار شد این دانشگاه  را به عنوان یکی از میراث‌های گرانبهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: اصالت دانشگاه آزاد اسلامی برگرفته از انقلاب است و فعالیت آن در جهت سیاست‌های نظام و رهبری است.

وی از مدیریت راهبردی به عنوان رمز موفقیت دانشگاه یاد کرد و گفت: هدف گزاری و اتخاذ سیاست‌های تحول‌گرا در راستای رفع مشکلات و موانع جامعه و پاسخگویی به موقع در برابر مطالبات مردم نشان از مدیریت توانمندی است که در دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون صورت گرفته و باید همواره در این جهت گام بردارد.

رئیس مرکز نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، نظارت بر کیفیت عملکرد دانشگاه را از وظایف اصلی بازرسی خواند و تصریح کرد: همکاری واحدها و مراکز دانشگاهی با دفتر بازرسی در چهارچوب‌ها و آیین‌نامه‌های  تعریف شده موجب می‌شود تا پیشگیری مناسبی صورت گیرد و مجموعه در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد.

خانی با اعلام رضایت از فعالیت‌های موثر و ماندگار در این استان گفت: با نگاه اجمالی به آمارها نشان می‌دهد تلاش مضاعفی در جهت پویایی دانشگاه صورت گرفته که بدون تردید حاصل زحمات و تلاش‌هایی است که در این مجموعه صورت گرفته است.

مهدی باقری در ابتدای این جلسه نیز با اشاره به نقش مهم بازرسان در امر بازرسی در هر سازمان و نهادی گفت: ضرورت وجود نظارت و توصیه به ایجاد یک سیستم نظارتی به معنای بی‌اعتمادی به کارکنان سازمان‌ها نیست بلکه برای داشتن یک سازمان سرآمد، نظارت هم لازم است تا از فساد احتمالی در سیستم پیشگیری شود و موجبات ارتقاء و سرآمدی سازمان نیز فراهم گردد .

وی افزود: پایش، نظارت و ارزیابی پیوسته و اعمال قوانین بدون تبعیض از مهم‌ترین عوامل نهادینه‌سازی و ارتقاء سلامت اداری بوده که این کار با تلاش بازرسان به خوبی در کشورصورت گرفته است.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از نیروی انسانی متعهد و با اخلاق کاری بالا را نعمت بزرگ برای هر سازمانی یاد کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با پتانسیل بالا و بهره‌مندی از نیروهای متعهد و متخصص خود تاکنون توانسته به افتخارات بزرگ دست یابد.

ارسال نظرات