بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود در بیانه‌ای تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با قدرت به مسیر خود بر پایه آرمان‌های انقلاب و رهنمود‌های مقام معظم رهبری ادامه خواهد داد و آمریکادر آینده‌ای نه چندان دور عواقب این تصمیم خود را خواهد دید.
کد خبر: ۹۰۱۵۶۳۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در پی خروج آمریکا از برجام بسیج دانشجوییز دانشگاه‌های شاهرود در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این اقدام سخیف و نابخردانه تاکید کرده است: جمهوری اسلامی ایران با قدرت به مسیر خود بر پایه آرمان‌های انقلاب و رهنمود‌های مقام معظم رهبری ادامه خواهد داد.
متن بیانیه بدین شرح است:
بسمه تعالی
سرانجام پس از دو سال بدعهدی و نقض پیمان از سوی آمریکا، رییس جمهور بی ادب و گستاخ این کشور اعلام کرد؛ "آمریکا از برجام خارج شد و شدیدترین تحریم‌ها در انتظار ایران است. "
گذشته رفتار سیاسی آمریکا بیانگر این واقعیت است که کوتاهی و نرمش در مقابل زیاده خواهی‌های امریکا و غرب بر خلاف تصور برخی از سیاستمداران و دولتمردان، نتیحه‌ای جز سرکشی و طغیان بیشتر امریکا را به دنبال ندارد؛ بنابراین ضروریست وزارت امور خارجه کشورمان ضمن ایستادگی قاطع نسبت به مواضع بر حق جمهوری اسلامی، از رفتار منفعلانه دوری کرده و با قدرت خشم و نفرت ملت بزرگ ایران را نسبت به عهدشکنی‌های اخیر امریکا منعکس نماید و به دنیا اعلام نماید که ملت و دولت ایران با مقاومت وصف‌ناپذیر در برابر هر توطئه‌ای خواهد ایستاد. زیر پا گذاشتن یک پیمان بین‌المللی توسط آمریکا نشان می‌دهد آمریکا قرائت جدیدی از حقوق بین‌الملل دارد که هیچ محفل علمی و جهانی آن را تأیید نمی‌کند. حتی متحدین او در اروپا از اینکه با او همراهی کنند فعلاً به صورت لفظی خودداری کرده‌اند.
از طرف دیگر دولت و مردم ما باید بدانند ظرفیت‌های عظیم خدادادی و نیرو‌های جوان و کارآزموده و مجرب و کارگران و کشاورزان و نیروی عظیم پای کار انقلاب اسلامی اجازه نمی‌دهند که تحریم‌ها در کشور اثر تعیین کننده داشته باشد. کما اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مورد تحریم اقتصادی بوده و این فشار‌ها و تحریم‌ها در اراده ملت بزرگ ایران و حرکت به سوی آرمان‌ها اثرگذار نبوده است.
به نظر می‌رسد این اقدام ترامپ بیشتر یک جنگ روانی باشد، زیرا دشمن با گرایی که شبکه همکار داخلی اش به او داده است گمان می‌کند با ایجاد التهاب و ایجاد فضای یأس و ناامیدی و دو قطبی‌سازی‌های کاذب می‌توانند به توهمات خود در باره براندازی، جامه عمل بپوشانند.
اکنون امریکا در صحنه بین المللی منزوی‌تر از هر زمان است و حقانیت سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران بر کل دنیا آشکار شده است. دولت‌های امریکا از بدو انقلاب اسلامی در ایران تاکنون با اشتباهات محاسباتی پی در پی خود این اختلافات را به سوی خصومت ورزی آشکار که تهدید و تحریم دو مشخصه اصلی آن بوده است، با ملت ایران کشانده اند.
بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود ضمن محکوم کردن این اقدام نابخردانه و یادآوری سخنان رهبر فرزانه انقلاب به مسئولین دولت و امورخارجه اعلام می‌کند تا همه مردم جهان و همچنین سردمداران آمریکا و رژیم منحوس صهونیستی بدانند که جمهوری اسلامی ایران با قدرت به مسیر خود بر پایه آرمان‌های انقلاب و رهنمود‌های مقام معظم رهبری ادامه خواهد داد و آمریکادر آینده‌ای نه چندان دور عواقب این تصمیم خود را خواهد دید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها