خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه همواره جبهه بیگانه از جریانهای ضد انقلاب و نامادری پشتیبانی دارد گفت: کار دشمن است که وقتی دست اول، دوم و سوم را از بین برد انقلاب، اسلام و عدالت دست افرادی که اهلش نیستند قرار بگیرد ساده می تواند ارزش ها را بگیرد.
کد خبر: ۹۰۱۵۶۵۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در همایش رسم هجرت که به منظور تجلیل از جهادگر نمونه استان برگزار شد اظهارداشت: در طول تاریخ و در زمان معاصر باید بتوانیم مکر و حیله پلکانی دشمن را بخوانیم.

وی با بیان اینکه باطل همواره در مقابل حق نمی تواند بایستد اما باید این رمز را پیدا کنید که چرا انبیاء الهی با تمام حقانیتی که داشتند امت های آنها دچار شکست می شدند؟ افزود: حق تا در دست اهلش باشد که به آن معتقدند و عمل می کند شکست نمی خورد.

وی ادامه داد:  آنچیزی که باعث شکست می شود در یک سری جریاناتی است که اتفاق می افتد و حق در دست غیراهلش قرار می گیرد و اینجاست که ملت ها با شکست رو به رو می شوند. این جبهه حق نیست بلکه ظاهرش حق و باطنش چیز دیگر است.

عبادی با بیان اینکه امام راحل تاکید داشتند که " نگذارید انقلاب دست نا اهلان بیفتد" خاطرنشان کرد: اسلام ناب محمدی(ص) بر اساس عدل است اما زمانی که در اثر جریاناتی  عدل دست ظالمین افتاد جایگاهش را از دست داد.

وی عنوان داشت: در زمان معاصر نظام اسلامی بر اساس عدل و با سیستم رهبری فقیه عادل و واجد شرایط و انسانهایی است که مخلصانه از روز اول پای انقلاب ایستادند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: دشمن نیز از روی ظلم و باطل خودش از ترور شهید مطهری و 17هزار شهید ترور اقدام کرد. در جنگ تحمیلی نیز دشمن انواع بهره برداری ها را از انقلاب کرد و آنهایی که از حق، عدل، انقلاب و اسلام دفاع کردند انسانهای بی تفاوت نبودند بلکه امثال چمران ها و بهشتی ها بودند.

وی اظهارداشت: دشمن به صورت پلکانی هرچه از ردیف اول در این سطح از میان بردارد مسلم که جای آن را از دست دوم پر می کنند و آنها را نیز با شگرد جدیدی از میان بردارد نسل های بعدی به میدان می آیند.

حجت الاسلام عبادی گفت: در گستره کشورهای اسلامی که انگیزه حق و عدالت دارند صحنه هایی اتفاق می افتد که ایجاد داعش را در عرصه بین المللی دیدیم این اتفاقی نیست بلکه یک پروژه است.

وی متذکر شد: تنها چیزی که توطئه های دشمن را خنثی می کند هوشیاری و بصیرتی است که پاسخگوی آن شگردها باشد. تبیین و بصیرت افزایی کنیم و نگذاریم این انقلاب که حقیقت اسلام ناب است به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد.

نماینده ولی فقیه در استان نااهلان را کسانی معرفی کرد که در ظاهر با انقلاب اما در باطن مخالف آن هستند و افزود: این ستون فقرات شگرد و حیله دشمن است که سوء استفاده های دیگر هم در این قضیه وجود دارد اینکه بگویند انقلاب نتوانست به پیش برود و ناکارآمد است.

وی ادامه داد: از دیگر شگردهای دشمن در سطح گسترده تر آنچه که به عنوان چهره های خشن و دور از اسلامیت و انسانیت تعبیه می کند و با عنوان مسلمان در بین امت های اسلامی تفرقه افکنی و چهره اسلام را در دنیا مشوح می کند.

عبادی اظهارداشت: ما باید تقابلا حواسمان نسبت به شگردهای دشمن جمع باشد و در جهت بازسازی آنچه که از دست می دهیم تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه همانطور که جوانان در صدر انقلاب از دانشگاه ها روانه جبهه ها و سازندگی شدند امروز نیز جای آنان در بسیج سازندگی خالی نیست گفت: رویش هایی در بستر بسیج در همه حوزه ها رخ داد که این مقابل با شگرد دشمن است که می خواهد صحنه ها در پیشبرد اهداف انقلاب خالی بماند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: باید بایستیم در مقابل بهره برداری هایی که جریانهای انحرافی ایجاد می کنند و به اسم عدالت بعضی از صحنه ها حاصل شده که به افکار عمومی ما آسیب می زنند.

وی با بیان اینکه همواره جبهه بیگانه  از جریانهای ضد انقلاب و نامادری پشتیبانی دارد  افزود: خاصیت کار دشمن است که وقتی دست اول، دوم و سوم را از بین برد و فلج کرد انقلاب، اسلام و عدالت دست افرادی که اهلش نیستند قرار بگیرد در این صورت دشمن ساده می تواند ارزش ها را بگیرد.

عبادی با اشاره به اینکه وقتی تفکر بسیجی در دفاع از انقلاب حاکم شود دیگر دشمن قصد تجاوز و جسارت پیدا نمی کند گفت: انقلاب را از دست کسانی که اصیل و فرزند اسلام هستند نمی شود گرفت چه در جنبه نظامی و چه در عرصه اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و غیره.

وی ادامه داد: اسلام، انقلاب، عدالت و آزادی که از زبان عاریتی شنیدید بترسید همانطور که باید از مردم سالاری که سر از دموکراسی غربی درآورد وحشت کنید.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه رویش جوانان ما در صحنه انقلاب نشانه پیروزی است گفت: امروز نسل سوم و چهارم انقلاب زایش ها و رویش های انقلاب هستند و  امیدی به ما می دهند که با کمال خوش بینی به آینده، آثار شکست را در شگردهای دشمن از ابتدا تاکنون می بینیم.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها