خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: اقتصادمقاومتی واقعی این است که صندوق های قرض الحسنه در شهرها، محلات و روستاها احیا شوند و روستاهای زیر 500 خانوار با یک صندوق و روستاهای پرجمعیت تر با دو صندوق در دستور کار قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۰۱۵۶۶۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان صبح امروز در همایش رسم هجرت بسیج سازندگی اظهارداشت: در استان قریب به 300 گروه جهادی را ساماندهی کردیم.

وی عنوان کرد: واژه های معنوی ایمان، هجرت، جهاد و شهادت یک دریای معرفتی است. اینها واژه های کلیدی اسلام است که در طول تاریخ وجود داشتند و امروز بعد از گذشت سه دهه از رحلت امام بسیج سازندگی و اردوهای جهادی را زنده کرده اند.

فرمانده سپاه استان افزود: امروز در حالیکه عده ای از مرفهین درگیر زندگی خودشان هستند؛ جهادگران بهترین لحظات عمرشان را در دورترین مناطق محروم به خدمت رسانی سپری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایمان، هجرت و جهاد هر کدام مراتبی دارد که برخی از گروه های جهادی از اینها به خوبی استفاده می کنند و اولین ثمره گروه های جهادی جهاد با نفس و خودسازی است.

قاسمی با بیان اینکه بسیج سازندگی به خوبی با دولت تعامل دارد ابرازداشت: گسترش کمی و کیفی گروه های جهادی در دستور کار ما است .

وی ادامه داد:  برنامه بسیج این است که هر پایگاه و کانون حداقل یک گروه جهادی داشته باشد.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه هجرت باید جهادگر پرورش دهد افزود: تاکید رهبر انقلاب بر اقتصادمقاومتی و ایجاد صندوق های قرض الحسنه ای که در همه بخش ها از صفر تا صد با مردم است.

وی اظهارداشت: اقتصادمقاومتی واقعی این است که صندوق های قرض الحسنه در شهرها، محلات و روستاها احیا شوند و روستاهای زیر 500 خانوار با یک صندوق و روستاهای پرجمعیت تر با دو صندوق در دستور کار قرار گرفتند.

قاسمی ادامه داد: بسیاری از گرفتاری های مردم با گرفتن وام های با سودهای بالا از بانک ها و موسسات اعتباری و  رعایت نکردن عقود اسلامی  است.

وی خاطرنشان کرد: صندوق های قرض الحسنه روستایی مورد حمایت و استقبال دولت، بسیج، کمیته امداد، دوره های قرآن و هیئت های مساجد قرار گرفته است.

گفتنی است، در پایان از 26نفر جهادگر بسیجی و مسئولینی که با اردوهای جهادی همکاری داشتند تقدیر شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها