رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد:

طرح نیابت در سطح شهرستان بهاباد اجرا می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد ازاجرای طرح نیابت در هفته هلال احمر در سطح شهرستان بهاباد خبرداد وگفت: طرح نیابت یکی از طرح‌های حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر است که به منظور شناسایی و کمک به سالمندان و نیازمندان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۵۶۷۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حسن رضاپور رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد به مناسبت هفته جمعیت هلال احمر درگفتگوئی با خبرنگار بسیج دربهاباد شرکت کرد و بابیان اینکه هدف از اجرای طرح نیابت کمک وشناسائی افراد نیازمند و مستحق می‌باشد اظهارداشت: در طرح نیابت داوطلبان به نیابت از فرزندانی که در بین سالمندان نیستند یا از آنان دورند با دیدار ودلجویی از سالمندان سعی می‌کنند شادی را به محفل آنان هدیه کنند.
حسن رضا پور ازاجرای بیش از ۲۰ برنامه در هفته جمعیت هلال احمر در شهرستان بهاباد خبرداد و عنوان کرد:درهفته هلال احمر بیش از ۲۰ برنامه توسط این جمعیت در بهاباد اجرا میشود.
وی عمده برنامه‌های هفته هلال احمردربهاباد را غبارروبی قبور شهداء، همایش بزرگ کوهنوردی، دیداربا امام جمعه، شرکت پرسنل در نمازجمعه، برپائی ایستگاه سلامت، برگزاری جشن توسط غنچه‌های هلال، تجلیل از مربیان امداد ونجات واجرای طرح نیابت را از برنامه‌های عمده این هفته در بهاباد اعلام کرد.
هفته جمعیت هلال احمر از ۱۵ اردیبهشت ماه لغایت ۲۴ اردیبهشت با شعار همه جا برای همه درسراسر کشور آغاز میشود.

ارسال نظرات