خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه آمریکا با این بهانه‌های واهی سعی در محدود کردن ایران را دارد، گفت: آمریکا باید بداند مردم ایران با دولت‌هایی که با نظام اسلامی مخالف باشند به بدترین شکل ممکن برخورد خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۰۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

آمریکا با بهانه‌های واهی سعی در محدود کردن ایران دارد/ مردم ایران با مخالفان نظام اسلامی برخورد می‌کنندحجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: بدعهدی آمریکا موضوع جدیدی نیست و این رفتار شیطان بزرگ ادامه داشته و خواهد داشت.

وی با اشاره به خروج این کشور از برجام تصریح کرد: آمریکا به وضوح می‌داند که ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نخواهیم رفت و فقط با اهرم برجام به دنبال ایجاد فشار بر کشور ما است.

امام جمعه اسدآباد ابراز داشت: شیطان بزرگ از این اقدام به دنبال خنثی کردن حضور مقتدرانه ایران در منطقه و تضعیف قدرت موشکی کشور ما است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با این بهانه‌های واهی سعی در محدود کردن ایران را دارد، بیان کرد: آمریکا باید بداند مردم ایران با دولت‌هایی که با نظام اسلامی مخالف باشند به بدترین شکل ممکن برخورد خواهند کرد.

حسینی‌مجد عنوان کرد: مردم بزرگوار ما متوجه شده‌اند که نیازی به برجام نداریم، چراکه برجام برای ما سیاستی بود تا به جهانیان اثبات کنیم که با اتکا به این ملت توانستیم حقانیت خود را به جهانیان نشان دهیم.

وی در ادامه به نقش مسموم عربستان در منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها به دنبال راه‌اندازی چالش منطقه‌ای به رهبری عربستان بودند که با تفرقه‌های ایجاد شده در بین دولت‌های عرب در انجام این عمل خود ناکام ماندند.

امام جمعه اسدآباد ضمن تقدیر از رسانه‌ها برای تزریق آرامش در جامعه عنوان کرد: رییس جمهور و وزیر امور خارجه نیز با موضع‌گیری‌های به‌جا و شفاف توانستند در مقابل استکبار ایستادگی کنند.

وی در رابطه با اتفاقات اخیر منطقه نیز اظهار کرد: پیروزی‌های اخیر در لبنان و آرامش موجود در عراق و سوریه به علت تأثیر حضور مقتدرانه ایران اسلامی در منطقه است.

حسینی‌مجد با بیان اینکه دشمن در هر حال دشمن است و ما نگرانی از تصمیم ترامپ نداریم، عنوان کرد: نظام ما نظامی مردمی است و مردم با جان و مال از نظام و رهبری و انقلاب حمایت می‌کنند و تا زمانی که رهبری به این عظمت و مردمی با این بصیرت داریم هیچ ترس و واهمه‌ای در وجود ما نیست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات