مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه ازنا:
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه ازنا گفت: با تبیین و ترویج آثار شهید مطهری در بین مردم و به‌ویژه نسل جوانمی توان با توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی مقابله کرد.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۲۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام محمود زینی وند امام‌جمعه موقت زاغه و مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه ازنا در جمع کارکنان سپاه پاسداران در همایش یاد مطهر اظهار داشت: فرماندهی جنگ فرهنگی در اتاق‌های فکر رژیم صهیونیستی اداره و کنترل می‌شود که مکرراً مقام معظم رهبری در دهه هفتاد تهاجم فرهنگی را به مسئولین و مردم هشدار داده بودند.

وی افزود: زمانی که دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ سخت که در 8 سال دفاع مقدس نتوانستند مقابله کنند رو به جنگ فرهنگی آورد.

 مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه ازنا با اشاره به راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی عنوان کرد: راه مقابله با تهاجم فرهنگی شناخت فرهنگ غنی اسلام است و دشمن می‌خواهد فرهنگ پوسیده خود را برای مردم زیبا جلوه دهد که یکی از مثال‌های آن را که می‌توان زد فرهنگ ابتدال و هوسرانی استکبار و غرب است و می‌خواهد امثال این فرهنگ‌های پوسیده را در جامعه رواج دهد و اگر ما فرهنگ اصیل اسلامی را بشناسیم فرهنگ باطل جایگزین فرهنگ ناب اسلامی نخواهد شد.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با وسیله رسانه‌ها خود فرهنگ ابتذال را رواج و فرهنگ‌های اسلامی ازجمله ایثار و ازخودگذشتگی و شهادت را از جوانان ما بگیرند.

 زینی وند با اشاره نقش اشخاص در رواج فرهنگ اسلامی در جامعه خاطرنشان کرد: یکی از دانشمندان که در این عصر به شناساندن نقش فرهنگ اسلامی را در جامعه تأثیرگذار بود شهید مطهری بودند و بزرگ‌ترین گرامیداشت از این شهید گران‌قدر ترویج اندیشه‌ها و افکار ایشان است.

امام‌جمعه زاغه تصریح کرد: برای ترویج افکار شهید مطهری در جامعه و به‌ویژه نسل جوان باید آثار استاد شهید مطهری را در جامعه تبیین و ترویج داده شود تا مردم و نسل جوان فرهنگ اصیل اسلامی را در با آثار شهید مطهری بشناسند و از مهم‌ترین اقدامات در جهت مقابله توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات