خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی استان طی بیانیه ای اظهار کرد: اکنون پس از گذشت ۵ سال از مذاکرات هسته‌ای با آمریکا معنای فرمایش امام خامنه ای در مورد خوشبین نبودن به مذاکره را بهتر درک می‌کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۳۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، در پی بدعهدی آمریکا و خروج یک طرفه از قرارداد مذاکرات هسته ای، موسوم به برجام ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان بیانیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است :

بسم ا... الرحمن الرحیم
" و لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا »

اظهارات توهین آمیز، بی پایه و سخیف ضدبرجامی رئیس جمهور آمریکا،  بار دیگر پنجه چدنی استکبار جهانی را از پس دستکش مخملینش را نمایان کرد و تجربه ی تلخ و پرهزینه دیگری برایمان تحمیل نمودند. رویدادی که به همگان ثابت کرد عدم حرکت در مدار ولایت و امید بستن به نقاط واهی و دست دشمن حتی به درد آباد کردن دنیا هم نمی خورد.

دانشجوی مومن انقلابی به خوبی می داند که این پایان ماجرا نیست و آزمایش های تاریخی بیشتری در پیش است ولی صد افسوس که در بسیاری موارد حافظه ی تاریخی عده ای به درستی عمل نمی کند.

 بی اعتنایی به توافق هسته‌ای و خروج از آن، چانه زنی مجدد بر سر توان دفاعی و  تهدید به اعمال بیشترین سطح تحریم‌ها علیه ملت ایران نشان داد تنش‌ها همچون همیشه از سوی هیئت حاکمه آمریکایی بوده و تمام اقدامات ضد استکباری جمهوری اسلامی دفاع از خود در مقابل هجمه‌ ها است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان گلستان ضمن تشکر از تلاش دولتمردان، نسبت به خروج امریکا از برجام مواردی  را متذکر می‌شود:
اکنون پس از گذشت ۵ سال از مذاکرات هسته‌ای با آمریکا معنای فرمایش امام خامنه ای در مورد خوشبین نبودن به مذاکره را بهتر درک می‌کنیم.
مطمئنا شرایط منطقه‌ای و سوق‌الجیشی جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که لازم است توان موشکی و تسلیحاتی کشور مطابق با تکنولوژی روز دنیا باشد و نشستن بر سر میز مذاکره و یا گفتگو در مورد توان تسلیحاتی کشور یک خیانت آشکار و پشت‌کردن به آرمان‌های امام‌ راحل تلقی می‌شود و گناهی نابخشودنی است.
شایسته است مسئولین دستگاه دیپلماسی به دنیا نشان دهند که ملت ایران هزینه سنگینی را به خاطر تعهد نسبت به برجام و اثبات حقانیت خود پرداخت کرده است؛ انتظار است با نقض این توافق بین‌المللی از سوی آمریکا، باشتاب لازم دستاوردهای صلح‌آمیز هسته‌ای کشور به زمان قبل از برجام باز گردد و این بار تحت هیچ شرایطی پشت میز مذاکره بر نخواهیم گشت.
در پایان اعلام می داریم که ما آمریکا را شیطان بزرگ، رژیم صهیونیستی را محکوم به زوال و اطاعت محض از ولایت فقیه را تنها راه سعادت دنیوی و اخروی و اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی است را تنها راه علاج مشکلات امروز کشور می دانیم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان گلستان _ ۹۷/۲/۱۸

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها