جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) مطرح کرد ؛
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) گفت: برای مقابله با دشمن باید فداکاری‌های شهدا و نقشی که آن‌ها در تامین امنیت و آسایش مردم داشتند، تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۳۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار محمداسماعیل کوثری در مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم «حاج شعبان نصیری» که در امامزاده حسن(ع) کرج برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم اظهار داشت: هدف یادواره و سالگرد شهدا مرور بر زندگی این افراد است تا شهدا برای مردم الگو شوند.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهکار مقابله با دشمن است

جانشین قرارگاه  ثارالله با بیان اینکه شهدا مرگ را حقیر کرده و آن را در آغوش می‌گیرند، افزود: انقلاب اسلامی ضربه‌ای سنگین به استکبار جهانی وارد کرد و از ابتدا استکبار برای از بین بردن انقلاب اسلامی هر کاری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اگر شهدا و انسان‌های مومن نبودند، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از بین می‌رفت، اضافه کرد: شهید شعبان نصیری از اولین رزمندگانی بود که در ابتدای انقلاب اسلامی وظیفه تشکیل بسیج کرج را در سال 58 بر عهده گرفت.

سردار کوثری با تاکید بر اینکه شهید نصیری فردی متعهد و مسئولیت‌پذیر و همواره دارای انگیزه الهی بود، ادامه داد: یکی از شاخص‌های اصلی شهید نصیری صبر و استقامت وصف ناپذیر بود و در آموزش نیروهای داوطلب مردمی عراق در جنگ علیه صدام بسیار نقش موثری داشت.

وی با بیان اینکه تمام رئیس جمهورهای آمریکا مانند ترامپ بی‌منطق هستند، عنوان کرد: القاعده را عربستان، امارات و پاکستان تجهیز کردند و به دستور خود آمریکا به برج‌های دوقلو حمله کردند ولی بوش پسر، ایران را محور شرارت اعلام کرد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نقش شهید نصیری در سازماندهی نیروهای مردمی عراق در مقابله با تجاوز آمریکایی‌ها بسیار ویژه است، گفت: این کارهای مناسب مردم عراق سبب شد آمریکا از عراق خارج شود ولی استکبار با ترفندهایی جنگ نیابتی به راه انداخته و در قالب داعش و جبهه النصره و گروه‌های تکفیری جنایت کردند.

وی با تاکید بر اینکه در ابتدا گروه‌های تکفیری 80 درصد سوریه را در اشتغال داشتند، توضیح داد: در سال 93 جلسه‌ای محرمانه در کشور اردن توسط آمریکا، کشورهای غربی، عربی و با حضور داعش انجام شد و نقشه حمله به عراق را ترتیب داده و به این کشور حمله کردند و تا 30 کیلومتری مرز ایران نیز رسیدند.

جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه سربازان ارتش آمریکا مزدور هستند و برای کشتن انسان‌ها تنها به دریافت پول فکر می‌کنند، بیان کرد: شهیدانی مانند شهید نصیری کار بزرگی برای دفع تجاوز علیه گروه‌های تکفیری انجام دادند.

وی با بیان اینکه 16 ماه بعد از جنگ سوریه به لبنان رفته و با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار داشتیم و ایشان خاطره‌ای را برای ما گفتند، عنوان کرد: رهبر انقلاب در دیدار با دبیرکل حزب الله لبنان نیز با قاطعیت فرمودند که دولت و مردم سوریه پا برجا می‌مانند و گروه‌های تکفیری از بین می‌روند.

ارسال نظرات