کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: قدرت منطقه‌ای، قدرت هسته‌ای و قدرت موشکی سه نقطه قوت ایران در منطقه است.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۳۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین علیزاده در همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی  که به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری در سپاه ناحیه سبزوار و با حضور بسیجیان و پاسداران ناحیه برگزار شد؛ شرایط کنونی را شرایط بسیار حساسی برشمرد و افزود: در این فضای حساس است که باید امت حزب الله تمام تلاش و بصیرت خود را به کار گیرد و توطئه دشمنان را خنثی سازد و در این راستا می‌توان پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری با آشنایی از اندیشه‌های شهید مطهری جهت مقابله با دشمن بهره گرفت.

وی ادامه داد: دشمنان در اتاق‌های فکر آمریکایی سه عامل قدرت داخلی ایران اسلامی را بررسی کردند که آن سه عامل  رهبری نافذ ایران، عنصر خانواده و دین مداری مردم ایران است.

این کارشناس سیاسی  ابراز داشت: با توجه به سختگیری‌های دشمنان، باید انگیزه ما بیشتر باشد و پرتلاش و آتش به اختیار در مقابل آن‌ها ایستادگی نمائیم. انسان‌ها ناامید نشوند آینده از آن حزب الله خواهد بود سه نقطه قوت ایران در منطقه اول قدرت موشکی دوم نفوذ منطقه‌ای ایران و سوم قدرت هسته‌ای ایران است که باعث تردید و ترس دشمنان از مردم و قدرت ایران می‌شود.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین علیزاده با توجه به فضای ایجاد شده توسط معاندین  نظام در انتقاد به عدم مجوز جهت برگزاری کنسرت و موسیقی آزاد، به سخن حضرت امام (ره) که «ما مخالف سینما نیستیم، ما مخالف فساد سینما هستیم» اشاره کرد و اظهار داشت: ما با موسیقی و کنسرت مخالف نیستیم بلکه با فسادی که عمدتا در این گونه برنامه‌ها مشاهده می‌شود مخالف هستیم و تذکر می‌دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها