مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم «حاج شعبان نصیری» با سخنرانی سردار کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) و با حضور خانواده شهید و جمعی از همرزمان وی امروز در امامزاده حسن (ع) کرج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۴۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم «حاج شعبان نصیری» با حضور سردار محمداسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) ،ایت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان  البرز ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان  البرز و همچنین خانواده شهید و جمعی از همرزمان وی در امام زاده حسن (ع) کرج برگزار شد .

مراسم اولین سالگرد شهادت «سردار شعبان نصیری» در کرج برگزار شد

گفتنی است سردار شعبان نصیری که برای دفاع از حریم آل الله عازم عراق شده بود در روز 5 خرداد ماه 96 در عملیات آزادسازی غرب موصل به شهادت رسید.

شهید نصیری از اهالی شهرستان کرج پس از 38 سال مجاهدت و جهاد در عرصه دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در عراق سرانجام به یاران شهیدش پیوست.

شهید نصیری در دوران دفاع مقدس سِمت‌هایی همچون جانشین فرمانده گردان امام سجاد (ع) و جانشین فرمانده گردان حضرت علی اکبر(ع) لشکر 10 سیدالشهدا(ع) را برعهده داشت و تأسیس سپاه بدر عراق به همراه شهید دقایقی نیز در کارنامه مجاهدت‌های او به چشم می‌خورد.

ارسال نظرات