خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا استان گلستان گفت: نقش بزرگان، متنفذین به خصوص معلمان در تبیین شخصیت امام راحل بسیار مهم و بااهمیت است، نباید از نقش مهم و موثر معلمان در این زمینه غفلت شود.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۴۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی ؛معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا  ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد اظهار کرد: نسل جوان باید با اندیشه‌های امام راحل بیش از پیش انس بگیرد و نسبت به آرمان‎های امام خمینی (ره) آگاهی داشته باشد.

وی تصریح کرد: شعار محوری بزرگداشت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی با عنوان «افتخار به گذشته و امید به آینده» باید توسط دستگاه‌های اجرایی در تمامی مراسمات و فضاسازی محیطی مورد استفاده و تبیین شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه نقش بزرگان، متنفذین به خصوص معلمان در تبیین شخصیت امام راحل بسیار مهم و بااهمیت است، تصریح کرد: نقش بزرگان به ویژه معلمان در انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی برای نسل جوان مهم است و نباید از نقش مهم و موثر معلمان در این زمینه غفلت شود.

حسینی افزود: امام خمینی (ره) شخصیتی است که در دوران ظلمات؛ پرچم اسلام را به دست می‌گیرد و اسلام را احیا می‌کند و به عنوان رهبر انقلاب اسلامی می‌گوید که «به من خدمتگزار انقلاب اسلامی بگویید و رهبر نگویید» اما در مقابل مسوولانی هم هستند که نجومی‌بگیرند و به آن افتخار می‌کنند.

وی با بیان اینکه تبلیغات محیطی در شهرها و روستاهای استان برای تبیین اندیشه‌های امام راحل بسیار مهم است، گفت: باید در زمینه تبلیغات و فضاسازی محیطی تلاش مضاعفی صورت بگیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا استان گلستان از تشکیل ستاد ارتحال امام در رده‌های مختلف سپاه و بسیج خبر داد و افزود: فرماندهان سپاه شهرستان‌ها در تعامل با فرمانداری‌های هر شهرستان ستاد ارتحال امام را تشکیل می‌دهند و سپاه به عنوان دبیر این ستاد ایفای نقش می‌کند.

حسینی از تدارک برنامه‌های تحلیلی و تبیینی در سطوح مختلف نواحی، پایگاه‌های بسیج، حوزه‌های مقاومت و اقشار متخصصین استان خبر داد.

وی بیان کرد: نشست‌های روشنگری در سطح رده‌های مقاومت بسیج و اقشار متخصصین با تاکید بر 40 سالگی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن انجام خواهد گرفت همچنین نشست‌های تخصصی حلقه‌های صالحین با موضوع آشنایی با اندیشه‌های امام راحل در روزهای 13، 14 و 15 خرداد برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: محافل انس با قرآن کریم، محافل شعر، ادب و خاطره جزو برنامه‌های 14 و 15 خرداد پیش‌بینی شده است.

حسینی از اعزام تیم پزشکی به گمیشان در راستای اجرای طرح محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان، مسابقات فرهنگی، مسابقه فرهنگی کتاب ولایت فقیه و وصیتنامه امام راحل، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، برپایی یادواره شهدا از برنامه‌هایی است که در این راستا پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها