معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به پراکندگی مناطق روستایی استان، گفت: این استان نیازمند توجه ویژه ای در این راستا است و هیچگونه قصور و کوتاهی در خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۴۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با عزیزالله مهدیان معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به منظور بازدید از مناطق زلزله زده به استان سفر کرده، اظهار داشت:
تاکنون عملیات بازسازی بیش از ۳ هزار واحد و تعمیر ۴ هزار واحد در شهرستان‌ای بویراحمد و دنا انجام شده است.

وی تاکید کرد: ایمن سازی بافت‌های فرسوده استان به ویژه شهر گچساران از جمله رسالت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که باید نسبت به عملیاتی کردن آن اقدام کنند.

احمدی خواستار برآورد دقیقی از میزان خسارت زلزله اخیر به منازل مسکونی مردم و تاسیسات شد و گفت: باید شفاف سازی‌های لازم در این حوزه انجام شود تا هیچ کسی از این خدمات محروم نشود.

وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های لازم با معاون اول رئیس جمهور میزان دقیق خسارت زلزله اخیر به هیئت دولت گزارش شده است، بیان کرد: در نخستین نشست هئیت دولت نتیجه کارشناسی و بررسی‌های خسارت با هدف اختصاص اعتبار و کمک به بازسازی و نوسازی این مناطق ارائه می‌شود.

عزیزالله مهدیان معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این نشست، اظهار داشت: مقاوم سازی و نظارت بر ساخت و ساز‌ها باید در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گیرد.

وی با اشاره به پراکندگی مناطق روستایی استان، گفت: این استان نیازمند توجه ویژه‌ای در این راستا است و هیچگونه قصور و کوتاهی در خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان پذیرفتنی نیست.

مهدیان با تاکید بر اینکه هیچگونه محدودیتی برای جذب اعتبار مقاوم سازی در روستا‌ها نداریم، بیان کرد: ۱۲ هزار خانه روستایی در کشور بازسازی شده است.

وی از آمادگی برای پرداخت تسهیلات بلاعوض به برخی از افراد محروم در کشور خبر داد.
ارسال نظرات