خبرهای داغ:
طی مراسمی به مناسبت هفته پاسداشت مقام معلم و با حضور فعالان حلقه‌های صالحین بسیج فرهنگیان ناحیه یک آموزش و پرورش قم، ۴۵ مربی و سرگروه نمونه تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۵۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم پاسداشت هفته معلم، ظهر امروز پنجشنبه با حضور سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین، در سالن فرهنگ اداره آموزش و پرورش ناحیه یک قم برگزار شد.
در این مراسم، حجت الاسلام سیدرضا موسوی از کارشناسان مذهبی، با اشاره به ارکان چهارگانه تربیت شامل مربی، متربی، ماده آموزشی و فضای آموزشی، اظهار داشت: عمل به دانسته ها، صبر و استقامت، استمرار و تدریج، انس با مخاطب، اصلی فرعی کردن مخاطب و تربیت توام با اخلاق، از ویژگی‌هایی است که می‌تواند یک مربی و معلم را در کار تربیتی موفق کند.
عبدالله صادقخانی مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک نیز طی سخنانی، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم، بخصوص معلم شهید مجید عسکری جمکرانی را گرامیداشت و بر کیفی سازی حلقه‌های تربیتی صالحین و توجه بیشتر به مباحث محتوایی، جذب حداکثری، توجه بیشتر به محتوای حلقه‌ها و استفاده فرهنگیان بسیجی از پیام رسان‌های داخلی تاکید کرد.
در پایان این مراسم با حضور محمدرضا شکوریان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم، از ۴۱ سرگروه و ۴ مربی نمونه و فعال حلقه‌های تربیتی بسیج فرهنگیان ناحیه یک با اهداء هدایایی تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها