اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به جاده پاتاوه ـ دهدشت

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئ ۵۰ میلیارد تومان برای جاده پاتاوه ـ دهدشت،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در بازدید از محور پاتاوه ـ دهدشت با بیان اینکه در بودجه سال ۹۷ نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان برای ادامه ساخت این جاده در نظر گرفته شده است گفت: نیمه اول سال ۹۸ عملیات اجرایی پروژه پاتاوه ـ دهدشت پایان می‌یابد و افتتاح رسمی آن انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۵۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
عدل هاشمی پور با اشاره به اینکه کارگاه محور پاتاوه – دهدشت نسبت به گذشته فعال‌تر شده است افزود: در این بازید گلوگاه ها، پل‌ها و تونل‌های این محور مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت: امیدواریم با برنامه‌ی زمانبندی فشرده‌ای که برای قرارگاه خاتم الانبیاء تعریف شد بتوانیم شاهد افتتاح این محور باشیم.
هاشمی پور با بیان اینکه پل قلعه دختر تمام شده و پل امارت با ۹۵ درصد پیشرفت کاری در حال اجراست و تا یک ماه دیگر تکمیل می‌شود افزود: پل رودخانه مارون به عنوان بزرگترین پل محور پاتاوه به دهدشت در حال اجراست و امیدوارم تا پایان امسال به اتمام برسد.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی تونل‌ها پیشرفت بسیار خوبی دارند گفت: عملیات اجرایی این محور از گندیخوری تا دهدشت بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
جاده پاتاوه دهدشت از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان در سال ۷۳ است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
ارسال نظرات