مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استانواگذاری ۵۲ واحد مسکونی به مددجویان گفت: ۴۲ واحد مسکونی در گچساران و ۱۰ واحد هم در دهدشت با اعتبار ۷۸۰ میلیون تومان خریداری و پارسال به مددجویان این نهاد واگذار شده است.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۵۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷
محبی افزود:خرید و ساخت ۱۵۰ واحد مسکن شهری،۲۷۸ مسکن روستایی، تعمیر و تکمیل و بازسازی یک هزار و ۱۸۴ مسکن مددجویی و ساخت ۲۴۵ سرویس بهداشتی برای مددجویان با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان از دیگر اقدامات پارسال این نهاد در حوزه مسکن مددجویی بوده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تکمیل و واگذاری به موقع واحد‌های مسکن مهر بعد از گذشت چند سال را از دغدغه‌های مردم و دولت دانست و گفت:نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی متولی به همراه بانک‌های عامل باید با تعامل و ارتباط دوسویه در تکمیل و واگذاری آن‌ها بیش از پیش تلاش کنند.
عزیز فیلی افزود:چنانچه واحد‌های مسکن مهر در شهر‌های یاسوج، دهدشت و دوگنبدان متقاضی نداشته باشد و یا صاحبان آن‌ها انصراف داده اند راه و شهرسازی استان واحد‌های اضافی را به نهاد‌های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی واگذار کند تا با رعایت قوانین و ضوابط به افراد متقاضی جدید واگذار نمایند.
ارسال نظرات