عملیات جستجوی پیکر جانباختگان سانحه هوایی‌ای. تی. آر.۷۲ تهران یاسوج به دلیل مساعد نبودن شرایط آب و هوایی متوقف شد.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۶۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲
مدیر کل جمعیت هلال احمر استان گفت:توقف عملیات جستجوی در ارتفاعات دنا بارش شدید باران در شهرستان بویراحمد و بارش برف از دیروز در ارتفاعات دنا عملیات جستجوی بقایای پیکر جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج را متوقف کرد.
امان الله جهانبین افزود: با این شرایط جوی و با توجه به اینکه منطقه صعب العبور و سخت گذر است امکان ادامه جستجو تا زمان مناسب شدن شرایط آب و هوایی وجود ندارد.
جهانبین با اشاره به اینکه تاکنون ۲۲۷ تیم واکنش سریع از کهگیلویه و بویراحمد و دیگراستان‌ها برای جستجو به محل سقوط هواپیما اعزام شده اند ادامه داد: سه روز پیش نیز ۴۰ امدادگر از استان‌های مختلف به محل حادثه اعزام شدند و کار جستجوی را ادامه دادند، اما به دلیل شرایط نا مساعد جوی هم اکنون عملیات متوقف شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای حادثه سقوط هواپیما تاکنون ۲۱۲ بافت انسانی مربوط به ۶۰ جانباخته از سوی امدادگران هلال احمر کشف و به پزشکی قانونی استان تحویل داده شد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان هم گفت:با کدگزاری، نمونه برداری و انجام آزمایش‌های ژنتیکی بر روی نمونه‌های یافت شده توانستیم تاکنون پیکر ۲۱ جانباخته سقوط هواپیما را به خانواده هایشان تحویل دهیم.
امینی با بیان اینکه پیکر ۳۹ نفر دیگر از جانباختگان این حادثه به دلیل کامل نبودن، شرایط تحویل به خانواده‌ها را ندارند، افزود: تاکنون هیچ اثری از ۶ مسافر این سانحه نیز به ثبت نرسیده است.
پرواز ۳۷۰۴ تهران_یاسوج شرکت هواپیمایی آسمان روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه سال گذشته پس از ۵۵ دقیقه پرواز در ارتفاعات دنا سقوط کرد و موجب کشته شدن ۵۶ سرنشین و خدمه این پرواز شد.
ارسال نظرات