معاون عمرانی استاندار در بازدید از محورپیشرفت کاری ۷۵ درصدی محور پاتاوه ـ. دهدشت پاتاوه ـ دهدشت گفت: جاده پاتاوه ـ دهدشت یکی از محور‌های مهم در کشور است که با عبور از کهگیلویه و بویراحمد استان‌های خوزستان و اصفهان را به هم وصل می‌کند. عزیز فیلی افزود: قطعه پاتاوه ـ دهدشت یکی از مهمترین قطعات این محور است که اگر به موقع به پایان برسد می‌تواند مرکز کشور را به جنوب متصل کند.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۷۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
وی گفت: راه اندازی این محور موجب توسعه و آبادانی منطقه می‌شود و به خصوص شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بویراحمد می‌توانند از مزایای این محور بهره‌مند شوند.
فیلی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی متوسط این محور در مجموع ۷۵ درصد است، گفت: این محور از شریان‌های مهم ملی محسوب می‌شود و در آینده این جاده به لنده و لیکک نیز متصل می‌شود.
وی با بیان اینکه محور پاتاوه ـ. دهدشت حجم عملیات خاکی بالایی دارد، عنوان کرد: این پروژه بیش از ۱۶ میلیون متر مکعب عملیات خاکبرداری دارد که تاکنون بیش از ۹۷ درصد آن به پایان رسیده است.
فیلی گفت: در قطعه پاتاوه ـ. دهدشت ۱۱ پل بزرگ وجود دارد که قسمت عمده پل‌ها اجرا شده و امیدواریم عملیات اجرایی آن‌ها تا پایان امسال به پایان برسد.
معاون عمرانی استاندار افزود: پیش بینی بر این بود که این محور تا پایان سال ۹۷ به اتمام برسد، ولی به دلیل برخی مشکلات همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این محور تاپایان تابستان ۹۸ تکمیل شود.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از قطعه سوم پاتاوه – دهدشت که ۶۳ کیلومتر طول دارد ۲۳ کیلومتر آسفالت شده و ۴۳ کیلومتر باقی مانده است.
محمد علی علیمردانی افزود: عملیات اجرایی جاده پاتاوه – دهدشت در حال اجراست و امسال ۴۶ میلیارد تومان برای آن اختصاص یافت و پیگیر افزایش این میزان اعتبار نیز هستیم.
ارسال نظرات