خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین آغاز به کار شرکت رخش خودرو دیزل تبریز، با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای داخلی، گفت: تنها راه نجات کشور همان الزامات اقتصادی مدنظر رهبر فرزانه انقلاب است و اگر همه ما بیانات معظم له را رعایت کنیم موفق خواهیم شد.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۹۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم افزود: این سومین شرکت در استان است که در دو روز گذشته احیا می شود و احیای این واحدها یک روز پس از خروج امریکا از برجام، اتفاق مبارکی است.

وی با بیان اینکه ما از زمان تسخیر لانه جاسوسی در شرایط تحریم هستیم و در چند سال اخیر این تحریم به جنگ اقتصادی تبدیل شده است،  اظهارداشت: با داخلی سازی قطعات، موضوع حمایت از کالای داخلی هم تحقق می یابد.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه امروز افراد سرمایه گذار شایسته ای داریم که می توانند چرخ اقتصادی را راه بیندازند، از تولیدکنندگان  خواست بدنبال تولید باکیفیت باشند.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری راه نجات کشور و است و بانک ها با ارایه تسهیلات کم بهره به کمک سرمایه گذاران بشتابند چراکه اگر بانک ها سرمایه گذاران را تشویق به سرمایه گذاری کنند و مردم و دولت هم دست به دست هم دهند، وابستگی به نفت کم می شود.

ارسال نظرات