خبرهای داغ:
به میزبانی موکب شهدای تدارکات و پشتیبانی استان سمنان برگزار شد ؛

دوهمین همایش تخصصی کمیته مشارکت های مردمی و اسکان تغذیه ستاد اربعین استان سمنان+ تصویر

کد خبر: ۹۰۱۵۷۹۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

دومین همایش تخصصی کمیته مشارکتهای مردمی و اسکان تغذیه ستاد اربعین استان سمنان به میزبانی موکب شهدای تدارکات و پشتیبانی استان سمنان در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، دومین همایش تخصصی کمیته مشارکتهای مردمی و اسکان تغذیه ستاد اربعین استان سمنان به میزبانی موکب شهدای تدارکات و پشتیبانی استان سمنان در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد.

در این همایش منصور شوقانی جانشین سپاه استان سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم اظهار داشت: لقمان حکیم به فرزندش می گوید من هفت هزار جمله فرا گرفتم که آن را در چهار نکته یادآوری می کنم.

وی افزود: لقمان به فرزندش گفت در دنیا کشتی خود را چنان محکم بساز که در فراز و نشیب دنیا به سرمنزل سعادت دست یابی، مسیری که طی می کنی پیچیدگی اش فراوان است بنابراین باید سبک بال باشی و از تجملات دنیا خودداری کنی، مسیری که باید طی کند انسان طولانی است پس نیاز به زاد و توشه داری و کسی که این مسیر را نظارت و هدایت می کند ؛ جایگاهی بس بینا و داناست پس کاری که انجام می دهی فقط برای رضای خدا انجام بده.

شوقانی بیان کرد: اگر ما پدیده ای جهانی را داریم که میلیون ها نفر در بازه ای زمانی محدود در اوج کمالات در صحنه بین المللی نمایش می دهند رمز موفقیتش کار برای رضای خدا بودن است؛ منظورم از این پدیده عظیم رویداد بزرگ اربعین است.

وی افزود: مدیریت اربعینی مدیریتی است که احدی نمی گوید موکب من؛ یا بگوید من فردا هماهنگ کنم و کار انجام دهم، همه هر آنچه در توان دارند ارائه می دهند در مدیریت اربعینی کار فقط برای رضای خداست.

جانشین سپاه استان سمنان تأکید کرد: باید هم افزایی و همپوشانی شود تا این هم افزایی با برگزاری جلسات هماهنگی بیشتر شود که نتیجه آن تقرب به اهل بیت(ع) ، نگاه ویژه امام حسین (ع) است.

شوقانی بیان کرد: هر فردی که با نگاهی خالصانه در عرصه اربعین گام بردارد مجاهد فی سبیل الله است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها