موسوی لارگانی گفت: اگر طی این مدت که دولت دنبال برجام و به نتیجه رساندن آن بود، با کشورهای همسایه که ظرفیت بسیار خوبی برای اقتصاد ما هستند، ارتباط می گرقتند، امروز نتیجه بهتری برای اقتصاد کشور رقم می خورد.
کد خبر: ۹۰۱۵۸۲۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۹

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به خروج آمریکا از برجام، اظهار داشت: برجام تأثیر مثبت آنچنانی در اقتصاد ما نداشته است که اکنون با خروج آمریکا از آن تغییری در اقتصاد کشور رخ دهد.

وی با بیان اینکه دولت بیش از حد طی 4 سال گذشته به برجام پرداخته بود، گفت: اگر طی این مدت که دولتمردان ما دنبال برجام و به نتیجه رساندن آن بودند، با کشورهای همسایه که ظرفیت بسیار خوبی برای اقتصاد ایران هستند، ارتباط می گرقتند، امروز نتیجه بهتری برای اقتصاد کشور رقم می خورد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: اگر ما به داشته ها و ظرفیت های داخلی کشور اکتفا کنیم قطعا مشکلات پیرامون اقتصادمان مرتفع خواهد شد و دیگر نیازی نیست چشم امید به غرب داشته باشیم؛ هم اکنون هم که اینگونه با بدعهدی آمریکا مواجه شدیم دیگر نباید چشم امیدی به کشورهای خارجی و اروپا داشته باشیم و امید بستن به ادامه برجام با پنج کشور دیگر درست نیست.

وی اذعان کرد: خیری از اروپا به ما نمی رسد و اینکه پنج کشور دیگر می گویند ما در برجام می مانیم، یعنی می خواهند فرصت را از ما گرفته و ما را سرگرم کنند که ما غنی سازی را احیا نکنیم و فعالیت های هسته ای را متوقف نگه داریم.

ارسال نظرات