نماینده، ولی فقیه در کشور عراق گفت: تعبیر آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند در عینیت مصداق دارد، زیرا آمریکا در باتلاقی فرو رفته که نمی‌تواند خارج شود.
کد خبر: ۹۰۱۵۸۲۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت الله سیدمجتبی حسینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه رضوی اظهار داشت: آنچه باید در حال حاضر ملاک عمل قرار دهیم، صبر و استقامت و تقوا است، صبر و تقوا معنای زیادی دارد، اگر می‌خواهیم کشور صدمه نبیند باید از دشمن نترسیم، تعبیر آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند در عینیت مصداق دارد، زیرا آمریکا در باتلاقی فرو رفته که نمی‌تواند خارج شود.

نماینده، ولی فقیه در کشور عراق با اشاره به اینکه باید از اشاعه منکرات و سیاه نمایی پرهیز کرد، بیان کرد: در جامعه ما رسم شده از خودمان بدگوئی کنیم و این حالت، حالت بدی است، در وضعیت فردی و اجتماعی باید شاکر باشیم.

آیت الله حسینی با بیان اینکه دنیا با عظمت به ما نگاه می‌کند و بسیاری کشور‌های دیگر به ما غبطه می‌خورند افزود: در تمام مسائل سیاسی دنیا ایران دارای جایگاه است، دشمنی آمریکا و کشور‌های غربی دلیل بر عظمت ما است؛ آمریکا نیز مادامی که ملت متحد است هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی افزود: اسرائیل بدبخت آن قدر مشکل دارد که مجبور شده مجدداً به سوریه حمله کند و این دال بر حماقت است و به زودی وعده الهی مبنی بر نابودی آن‌ها محقق شده و این حمله جز عزت و بیداری مسلمین نتیجه دیگری ندارد.

نماینده، ولی فقیه در کشور عراق تصریح کرد: سوریه‌ای که نزدیک به هفت سال است مبتلا به جنگ است، حمله به آن هنر نیست، اما این حمله منجر به سقوط رژیم منحوس صهیونیستی می‌شود و مژده مقام معظم رهبری در این زمینه محقق می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها