خبرهای داغ:
سرهنگ محمد هاشمی پور فرمانده لشکر14 امام حسین (علیه السلام ) به همراه جمعی ازاعضای شورای لشکر از نوار مرزی جنوب شرق ومناطق مسکونی واقع در خط مرزی استان سیستان وبلوچستان بازدید نمودند.
کد خبر: ۹۰۱۵۸۴۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
فرمانده لشکر امام حسین
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرهنگ محمد هاشمی پور فرمانده لشکر امام حسین (ع) جهت بررسی مشکلات نیرو‌ها وبسیجیان ومردم منطقه به همراه جمعی از اعضای شورا از نوار مرزی واگذاری به این یگان بازدید نمودند.
فرمانده لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) در این دیدار‌ها از زحمات فرمانده قبلی لشکر سردار عرب پور وجانشین لشکر جناب سرهنگ براتی تجلیل کرد و ابراز امیدواری کرد که در تکمیل برنامه‌های آن‌ها گام‌های موثرتری برداشته شود.
وی در ادامه از کلیه نیرو‌ها خواست که همیشه هوشیار باشند ودچار روزمرگی نشوند وآمادگی خود را برای انجام کلیه ماموریت‌ها حفظ کنند .
این فرمانده در ادامه گفت: یکی از مهمترین دلایل حضور سپاه در منطقه جنوب شرق محرومیت زدایی اینجا با همکاری سران طوایف وعلمای منطقه می‌باشد و این موضوع یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای می‌باشد که ما باید برای رفع آن حداکثر همت و تلاش خود را بکار بگیریم.
سرهنگ هاشمی پور از سران طوایف نیز خواست با استفاده از نیرو‌های بومی لشکر را در این امر یاری کنند.
ایشان خاطر نشان کرد: دشمن هر لحظه با نقشه جدید وبا ظاهری متفاوت در کمین برای ضربه زدن می‌باشد لذا ما نیز با بروز رسانی خود و ارتقا سطح کمی و کیفی آموزش‌ها همیشه آماده مقابله و دفاع همه جانبه در مقابل آن‌ها می‌باشیم.
لازم به ذکر است در ادامه بازدید جمعی از نیرو‌های رسمی و وظیفه وبسیجی ومردم محلی مشکلات خود را با فرمانده لشکر امام حسین (ع) بیان کردند که در پایان این مشکلات جمع بندی شد وجهت بررسی ورسیدگی به مراجع ذی صلاح ارسال شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها