رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

در حوزه های مدیریتی قطبی نگر عمل کنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در ویژه مراسم گرامیداشت روز معلم در دانشگاه علوم پزشکی زنجان که در سالن همایش های بین المللی دانشگاه روزبه زنجان برگزارشد گفت:یکی از اصول مدیریتی در دسترس بودن مدیریت است.
کد خبر: ۹۰۱۵۸۸۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان:دکتر پرویز قزلباش با اشاره به اینکه  دسترس بودن به این معناست که به راحتی بتوان با اساتید ارتباط داشت ،اظهار داشت:یکی از کارهای شاخص کارهای مشارکتی است که معمولا از آن غفلت می شود و تاکید بعدی در شاخص‌های مدیریتی، اخلاق‌مداری و عبور نکردن از خط قرمزها است .

وی با بیان اینکه اولویت اول دانشگاه علوم پزشکی آموزش و پرورش محور بودن است ؛تصریح کرد:بزرگترین خطر که در کمین دانشگاه ها است و موجب تهدید می شود تفکر درمان نگرانه است و با وجود چنین شرایطی باید به سمتی سوق یابیم که آموزش ما صدمه جدی نبیند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان افزود: بین‌المللی‌سازی یک مرحله بالاتر برای دانشگاه‌ها است، اگر خواستار این هستیم که دانشگاه علوم پزشکی در زمینه آموزش و پژوهش و درمان و سایر حوزه‌ها در سطح بالاتری قرار بگیرد، باید در جهت بین‌المللی‌سازی حرکت کند و متاسفانه در این زمینه دانشگاه‌های  کشور  کُند عمل می‌کنند .

قزلباش با بیان اینکه در حوزه های مدیریتی باید قطبی نگر عمل نمود خاطر نشان کرد:دانشگاه علوم پزشکی مسؤلیت قطب شش کشوری را دارد.

 وی تصریح کرد :اجتماعی کردن سلامت ،موضوع دیگری است که باید به آن توجه داشته باشیم  و در این زمینه مجمع سلامت استان زنجان تشکیل شده است  تا بخشی از مسئولیت را بر عهده بگیرد و در این حوزه باید خیریه‌ها هم  ورود کنند.

ارسال نظرات