امام جمعه هریس در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به درس‌ها و عبرت‌های خروج آمریکا از برجام گفت: خروج آمریکا از برجام حاوی درس ها و عبرت های ارزشمندی برای مردم و مسئولان کشور است، بنابر این نباید به دشمن و وعده هایش اعتماد کرد.
کد خبر: ۹۰۱۵۸۸۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام قهرمان احمدی افزود: آن ها به دنبال تامین منافع خود و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند، تنها مسیر پیشرفت کشور بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی است.
وی خاطرنشان کرد: هرچه بنیان‌های اقتصادی کشور محکم تر شود، طراحی‌های دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران ناکام تر خواهد شد.
حجت الاسلام قهرمانی تاکید کرد: برای ادامه مسیر احتمالی برجام باید از طرف‌های مقابل به ویژه کشورهای اروپایی تضمین‌های جدی و محکم تری گرفت.
امام جمعه هریس اظهار کرد: یکی از اهداف آمریکا در خروج از برجام دامن زدن به اختلافات داخلی است، بنابر این اتحاد و یکپارچگی ملت ایران در برهه زمانی حساس و سرنوشت‌ساز امری ضروری و حیاتی است.
حجت الاسلام قهرمانی ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین اهداف رئیس جمهور آمریکا از لغو توافق هسته‌ای با ایران تولید اختلاف و بحران در فضای سیاسی داخلی کشورمان است، از این‌رو حفظ اتحاد و انسجام ملت ایران در مواجهه با توطئه ها بسیار ضروری است.
وی با اشاره به پیام ها و دستاوردهای پیروزی جریان مقاومت در انتخابات پارلمانی لبنان گفت: این پیروزی بزرگ انتخاباتی در شرایطی که حزب الله به جرم مبارزه با تروریسم تکفیری تحت فشار قرار گرفته بود، پیام های روشن و آشکار برای دوستان و دشمنان جبهه مقاومت داد.

ارسال نظرات