آیت الله علی خاتمی در دیدار با کارگزاران، مدیران و عوامل اجرایی حج ۹۷، افزود: باید اعزام حجاج زنجانی با مدیریت درست و برنامه ریزی مدون انجام شود.
کد خبر: ۹۰۱۵۸۸۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان :نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان: بر استفاده از تجارب سالهای  گذشته در ارائه خدمات بهتر به حجاج تاکید کرد و گفت: داشتن انگیزه خدمت با شوق و رغبت به حجاج  و استفاده از تجربیات گذشته از جمله مواردی است که برای برگزاری بهتر حج باید در راس باشد.

آیت الله خاتمی ابراز کرد: برای برگزاری حج یک مدیریت قوی لازم است و کارگزاران این فریضه واجب الهی باید تمام تلاش خود را برای جلب رضایت حجاج را داشته باشند.

وی افزود : حج تمتع بزرگترینِ حج است و فضایل بسیار زیادی دارد و حرمت این حج باید به خوبی حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:  با بیان اینکه حج امری واجب برای مسلمانان است، گفت: در این مراسم باید جایگاه حجاج از سوی کشور عربستان در مناسک حج به خوبی حفظ شود و عربستان سعودی باید تعهد کند که امنیت و سلامت زائران را مورد توجه قرار می دهد.

وی گفت: با بیان اینکه حج امسال باید باشکوه تر و وحدت بخش تر از سال های گذشته باشد، افزود: خوشبختانه دولت تمهیدات و زیر ساخت لازم برای اعزام زائران را مد نظر قرار داده است.

 

ارسال نظرات