پس از اقامه نماز جمعه کرج؛

خروش مرگ بر آمریکای نمازگزاران کرج طنین انداز شد

هم زمان با سراسر ایران اسلامی مردم همیشه در صحنه و انقلابی کرج امروز در پاسخ به عهدشکنی آمریکا بار دیگر صحنه هایی از حماسه را رقم زدند.
کد خبر: ۹۰۱۵۸۹۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مردم شهیدپرور و انقلابی کرج در پاسخ به اقدام اخیر آمریکا امروز در آخرین جمعه ماه شعبان پس از اقامه ی نماز عبادی سیاسی جمعه هم زمان با سراسر کشور راهپیمایی ضد آمریکایی برپا کردند.

خروش مرگ بر آمریکای نمازگزاران کرج طنین انداز شد

تظاهرکنندگان مسیر خود را از مصلی کرج آغاز و به سمت امام‌زاده حسن (ع) حرکت کردند و بار دیگر با شعار مرگ بر آمریکا مشت محکمی بر دهان استکبار زدند و انزجار خود را به بدعهدی آمریکا اعلام کردند.

شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، ملت ایران می میرد ذلت نمی پذیرد، بر لزوم اتحاد و هوشیاری ملت در برابر توطئه های دشمنان و حفظ عزت ملی تاکید کردند.

راهپیمایان کرجی در پایان با صدور بیانیه ای بر لزوم شناخت کامل از اهداف و توطئه های استکبار جهانی به ویژه آمریکا در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی تاکید و آمریکا را دشمن شماره یک نظام اسلامی معرفی کردند.

راهپیمایان در این بیانیه همچنین از مسئولان خواستند در اجرای فرایند برجام و مذاکره با دولت های اروپایی به صورت هوشمندانه عمل کرده و تابع رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار