حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در خروج آمریکا از برجام یکی از نشانه‌های خیانت کشورخطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دهدشت گفت: خروج آمریکا از برجام نشان دهنده بی اخلاقی غرب و سران استکبار و عدم پایبندی آنان به تعهدات است.
کد خبر: ۹۰۱۵۹۰۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
وی با بیان اینکه این پیمان طبق نظر کارشناسان خودشان نوشته شده و بعد از آن آمریکا می‌گوید که امضای خود را قبول ندارد، گفت: تنها چیزی که این‌ها می‌فهمند منافع حیوانی است.
حسینی افزود: خداوند در قرآن کریم هم نسبت به پیمان با عهدشکنان هشدار داده است و ما باید مراقب باشیم، چون هر کسی ایمان ندارد به عهد و پیمان پایبند نیست.
وی اضافه کرد: امریکا با خروج از برجام همه معاهدات و تعهدات بین المللی را به سخره گرفته است و کسانی که پای برجام را امضاء کرده اند نیز امروز توسط ترامپ به سخره گرفته شده اند.
حسینی گفت: رئیس جمهور محترم بیان کردند برجام بین ایران و دیگر کشور‌ها منهای آمریکا است، باید گفت: در صورتی‌که تضمین نباشد اوضاع همان است.
امام جمعه دهدشت افزود: آمریکا دنبال بهانه است، مسئله جریان هسته‌ای و نفوذ ایران در منطقه را پیش کشیدند، تنها چیزی که این‌ها می‌خواهند تسلیم شدن محض کشور و ملت ما است.
حسینی تنها راه مقابله با این خیانت‌ها را وحدت خواند و گفت: با تکیه بر ظرفیت داخلی و اقتصاد مقاومتی می‌توان با غرب مقابله کرد.
وی با بیان اینکه آمریکا و غرب جز زبان زور چیزی نمی‌فهمند، افزود: جواب کوبنده ارتش سوریه و حمله به نقطه‌های حساس اسرائیل توسط جبهه مقاومت ستودنی ایست.
ارسال نظرات