امام جمعه دوگنبدان در خطبه‌های این هفته اجرای سند ۲۰۳۰ نگران کننده استنماز جمعه با اشاره به دیداراخیر مقام معظم رهبری با فرهنگیان گفت:اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش نگران کننده است.
کد خبر: ۹۰۱۵۹۱۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
حجت الاسلام حجازی افزود: متاسفانه برخی از مفاد این سند در حال اجرا است این در حالیست که مقام معظم رهبری در مورد این سند فرمودند، می‌خواهند برای مردم لالایی بخوانند تا مردم را سرگرم کنند در حالی که خطراتی از درون نظام را تهدید می‌کند.
امام جمعه دوگنبدان گفت: در همین استان و شهرستان ما نیز مشاهده می‌شود، اما صدایی از کسی بلند نمی‌شود، نسل جوان و فرزندان ما باید مراقب باشند دشمن به صورت نرم در حال کار کردن است.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی با اشاره به خروج امریکا از برجام افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بار‌ها فرمود: ه‌اند، مسئله آمریکا با ایران فقط مسئله انرژی هسته‌‎‌ای نیست چرا که مشاهده کردیم بعد از پذیرفتن برجام دشمنی آن‌ها با ما تمام نشد.
حجازی بیان کرد: آمریکا یک روز بهانه انرژی هسته‌ای، یک روز به بهانه موشک‌ها و روز دیگر مسئله حقوق بشر را مطرح می‌کند و خوب است بدانیم آن‌ها می‌خواهند ما برده آن‌ها باشیم.
وی ادامه داد: رهبری بار‌ها درباره مذاکرات و برجام تاکید کردند که تضمین لازم را بگیرید و حتی خود رئیس جمهور آمریکا آن را امضا کند.
ارسال نظرات