امام جمعه شهر لیکک درخطبه‌های امروز انرژی هسته‌ای بهانه آمریکا برای تسلط بر کشورنماز این شهر با اشاره به دیدار فرهنگیان با مقام معظم رهبری گفت: رهبری مسئولین را به بدعهدی استکبار جهانی هشدار دادند و گفتند کشور‌های اروپایی نیز قابل اعتماد نیستند.
کد خبر: ۹۰۱۵۹۱۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی افزود: آبرو و عزت کشور ایران در گرو مدیریت پس از خروج آمریکا از برجام است و باید با زبان اقتدار در مقابل استکبار حرف زد.
وی بیان کرد: برجام در محتوا آن چیزی نبود که منافع کشور را تامین کند و موضوع خروج آمریکا نگران کننده نیست.
افروغی اضافه کرد: با توجه به نقشه راه حضرت امام خمینی (ره) و در ادامه مقام معظم رهبری این مسیر با موفقیت طی خواهد شد ودر بود و نبود برجام، استکبار روز به روز ذلیل‌تر و نظام اسلامی مقتدر‌تر خواهد شد.
افروغی از جمله دلایل خروج زود هنگام ترامپ از برجام را رسوایی رئیس جمهور آمریکا در موارد شخصی، بحث دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، بهره جویی آمریکا از عربستان، نشان دادن اقتدار به کره شمالی و نوکری آمریکا برای اربابان صهیونیستی دانست.
امام جمعه شهر لیکک گفت: خروج آمریکا از برجام حاوی درس‌های بزرگی از جمله تکیه به داشته‌های خود، اقتصاد مقاومتی و تاکید اتحاد و همدلی دانست.
سید محمد یوسف افروغی در ادامه به سند بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گله مندی مقام معظم رهبری را در دیدار اخیر فرهنگیان نگران کننده دانست.
وی معاونت پرورشی را زیربنای آموزش و پرورش دانست و افزود: انشالله در مدارس معاون و دبیران پرورشی به انجام وظایف خود در خصوص ترویج فرهنگ اسلام اقدام کنند.
ارسال نظرات