خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

استکبار با اصل دین اسلام دشمنی دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به توطئه‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی گفت: آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست.
کد خبر: ۹۰۱۶۰۰۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به توطئه‌های استکبار اظهار داشت: استکبار جهانی از انقلاب ما سیلی خورده و عصبانی است، ترامپ عصبانی و ناراحت است و انگلیس نیز  نوکر دربست آمریکاست.

 

وی با اشاره به کارشکنی‌های آمریکا در منطقه گفت: آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان شکست خورده و ترامپ دیوانه این به‌دنبال جبران این ضرر هفت تریلیون دلاری، از جیب مردم کشورهای عربی منطقه است و برای همین نیز به عرب‌ها گفته بود ۷ تریلیون خرج کرده‌ایم البته به باد داده‌ایم برای شما باید این ضرر را جبران کنید.

 

امام جمعه کرمانشاه با سخیف خواندن اظهارات رئیس‌ جمهور آمریکا، گفت: ترامپ از روزی که بر سر کار آمده هزاران دروغ گفته و هرگز قابل اعتماد نیست. پشت پرده آمریکا افراد دیگری تصمیم می‌گیرند و ترامپ تصمیم‌های آنها را اجرا می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه آمریکا برای منافع سرمایه‌داران خود گام بر می‌دارد، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب فرمودند که جهالت است تصور کنیم آمریکا به صلاح ما یک قدم بردارد؛ و گویی امام خمینی(ره) امروز را می‌دیدند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

 

آیت‌الله علما در ادامه به دشمنی استکبار با اسلام ناب محمدی اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی با امثال رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور و... مخالفت ندارند بلکه ‌با اصل اسلام مخالف است.

 

خطیب جمعه کرمانشاه بر بصیرت افزایی و پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) تاکید و کرد و افزود: استکبار نمی‌تواند ببیند که تفکر ارزشی با قدرت خود منطقه خاورمیانه را از سُلطه غرب نجات دهد.

ارسال نظرات