در پی خروج آمریکا و برملایی نقشه شیطان بزرگ؛

فریاد پیروی از ولایت و عدم اعتماد به شیطان بزرگ در مازندران بلند شد

گرچه مقام معظم رهبری از سالیان پیش نسبت به مذاکره با آمریکا نارضایتی خود را اعلام کرد اما متولیان امور برجامی با اصرار خواستار شکل گیری مذاکرات شدد که در نهایت ضمن اجرای تمام مراحل توافق نامکه از سوی ایران و نقض جهانی آن در طی چند سال عمر برجام هفته گذشته آمریکا رسما خروج از برجام را اعلام و موجبات تنفر ملت اسلامی ایران از استکبار را رقم زد.
کد خبر: ۹۰۱۶۰۰۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مردم نمازگزار سراسر مازندران پس از اقامه نماز جمعه این‌هفته، در پاسخ به اقدام نابخردانه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص خروج از برجام و سخنان توهین‌آمیز علیه جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی کردند.

ترامپ در سخنان خود مدعی شده است که ایران طرفدار تروریسم بوده و سبب اشاعه تروریسم در منطقه شده است، او بدون توجه به معاهدات بین‌المللی که در زمینه برنامه جامع مشترک صورت گرفته است؛ سند خروج خود از این تعهد را امضا کرد و دستور داد تا تحریم‌های جدیدی علیه ایران صورت بگیرد.

سخنان ترامپ در حالی اعلام شد که حتی هم‌پیمانان اروپایی و برخی از مقامات کاخ سفید نیز این اقدام او را نادرست خواندند.

در شهرستان نور شهروندان و نمازگزاران خشم و انزجار خود از سخنان توهین‌آمیز ترامپ علیه ملت ایران را با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر رژیم صهیونیستی و مرگ بر آل‌سعود نشان دادند.


مردم ولایتمدار شهرستان محمودآباد نیز هم‌صدا با تمام ملت ایران با محکوم‌کردن خروج آمریکا از برجام و نقض توافقات بین‌المللی راهپیمایی کردند.

مردم همیشه در صحنه محمودآباد از مصلی موقت تا آستانه امام‌زاده قاسم(ع) این شهر، شعارهایی علیه آمریکا و هم‌پیمانانش سر دادند و در پایان با خواندن قطعنامه، اقدام غیرمعقول آمریکا را محکوم کردند.

در شهرستان ساری مرکز مازندران نیز نمازگزاران خشم و انزجار خود از اقدامات ابلهانه و غیربشری رئیس جمهوری آمریکا را با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود و همچنین با قرائت قطعنامه نشان دادند.

امام جمعه ساری در سخنان خود با اشاره به اینکه در 40 سال از عمر انقلاب اسلامی با دشمنان حیوان صفتی سر و کار داریم؛ ترامپ را پست‌تر از همه دشمنان خواند.

آیت‌الله نورالله طبرسی مشکل استکبار با ایران را در انقلاب بر پایه اسلام دانست و تأکید کرد: ایران سبب می‌شود تا اسلام بر جهان حاکم باشد و مانع از این می‌شود تا هزینه‌هایی که آمریکا و کشورهای مرتجع علیه اسلامی انجام داده‌اند، ثمر بدهد.

در پایان راهپیمایی نیز قطعنامه سراسری علیه اقدام جنون‌آمیز آمریکا قرائت شد، این قطعنامه به‌صراحت اعلام می‌دارد که آمریکا به‌دنبال ایجاد جنگ روانی در جهان است و اقدام اخیر او نیز اثبات‌‌کننده مجدد خوی استکباری سردمداران کفرپیشه طاغوت ‌اعظم است که هدفی جز تقابل با اسلام و سلطه شیطانی بر منطقه را ندارد.

مردم دیار گردان همیشه پیروز امام حسین(ع) در شرقی‌ترین نقطه مازندران یعنی گلوگاه نیز پس از اقامه نماز جمعه از مصلی تا میدان 22 بهمن این شهرستان را با سر دادن شعارهایی علیه آمریکا و متحدانش پیمودند.

مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان نکا در شرق مازندران نیز علیه عهدشکنی آمریکا به میدان آمدند و اعلام کردند: ترامپ در برابر عظمت ملت ایران ارزشی ندارد و نشان داد که به هیچ‌یک از عهد و پیمان‌های دشمن اعتماد نیست.

شهروندان نکایی بودن یا نبودن آمریکا در برجام را مهم ندانسته و خروج آمریکا از برجام را به این معنا دانستند که بار دیگر چهره خبیث استکبار به جهانیان نشان داده شد.

مردم هزارسنگر آمل نیز همانند دیگر رویدادهای ملی و انقلابی امروز پس از حضور در نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی ضداستکباری اعتراض خود نسبت به عهدشکنی آمریکا را اعلام کردند و تاکید کردند آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نیست.

مردم ولایتمدار و انقلابی قائم‌شهر نیز پس از اقامه نماز جمعه این‌هفته با مشت‌های گره‌کرده در راهپیمایی علیه اقدامات خصمانه آمریکا شرکت کردند و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

امام جمعه قائم‌شهر در جمع نمازگزاران با اشاره به اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در خروج از برجام به ترامپ یادآوری کرد که اگر در جریان حادثه صحرای طبس و شکست مفتضحانه آمریکا در آن زمان نیست برود و تاریخ را مرور کند و بداند که این انقلاب پشتوانه الهی دارد و کمر استکبار را با همین پشتوانه در جنگ هشت ساله شکسته است.

آیت‌الله علی معلمی خادم‌الشریعه با نادان توصیف کردن ترامپ اظهار کرد: سر او بالاخره به سنگ می‌خورد و در داخل کشور نیز با این اقدام جدید آمریکا یک تجربه دوباره برای برخی‌ها پیش آمده و اکنون جای ملامت و بگو مگوهای سیاسی و قومی قبیله‌ای نیست.

مردم انقلابی بابلسر نیز پس از اقامه نماز جمعه این‌هفته در پاسخ به اقدام مذبوحانه آمریکا در خروج از برجام، از مصلی تا میدان شهر به راهپیمایی پرداختند و علیه سخنان مذبوحانه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا واکنش نشان دادند.

مردم شهر ساحلی بابلسر به قطعنامه سراسری علیه دولت آمریکا در عهدشکنی جدید گوش فرا داده و عملکرد دولت آمریکا در عدم تعهد به پیمان‌های بین‌المللی را محکوم و بار دیگر بر تحکیم وحدت و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری تأکید کردند.

امام جمعه بابلسر در جمع نمازگزاران بیان کرد: دستاورد مهم برجام این است که نباید به آمریکا اعتماد کرد زیرا دشمن همواره به فکر براندازی نظام اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور عملکرد سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس را مستثنی از آمریکا ندانست و اعلام کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که نباید جنایت‌های این کشورها علیه ایران را فراموش کنیم.

در پایان نیز قطعنامه سراسری قرائت و بار دیگر بر ایستادگی و اتحاد ملت ایران علیه اقدامات سران استکباری و ظلم‌پیشه جهان تأکید شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار