خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان صحنه گفت : خروج امریکا از برجام برای ما یک نعمت بود همانطور که جنگ برای ما برکات بسیاری داشت و ما توانستیم در عرصه های مختلف به خودشکوفایی برسیم.
کد خبر: ۹۰۱۶۰۱۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد :امام صادق علیه السلام فرمود بر انجام امورات دین خدا صبور باشید و از پیشوایان دین خود مراقب کنید.

 

وی ادامه داد: سبک زندگی غربی چون سنخیتی با سبک زندگی ما ندارد ارامش خانواده های ما را از بین برده است.

 

حجت الاسلام الیاسی با بیان اینکه خانواده در اسلام دارای اهمیت جایگاه مهمی می باشد تصریح کرد : خانواده نقش مهمی در به سعادت رساندن افراد آن دارد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: فضای مجازی باعث دور شدن افراد خانواده از هم شده و صفا و صمیمیت خانواده را از بین می‌برد.

 

وی اشاره ای به خوش اخلاق بودن در بین اعضا خانواده داشت و بیان کرد: ما اگر بخواهیم فرزندان خوبی تحویل جامعه بدهیم باید سبک زندگی اسلامی را بین خانواده اشاعه دهیم.

 

وی  اشاره ای به خروج آمریکا از برجام داشت و گفت: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)در دیدار با فرهنگیان به اهمیت صنعت هسته ای تاکید کردند. دشمن با انقلاب اسلامی مشکل دارد و جریان هسته ای را بهانه کرده بود.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه با بیان هوشمندی و حکیمانه بودن مقام معظم رهبری بیش از پیش برای ما مشخص شد گفت : مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بارها بیان کردند که دشمنان بد عهد هستن و بعد از اینکه کارشان راه افتاد بدقولی می کنند.

 

دکتر الیاسی یادآور شد: خروج امریکا از برجام برای ما یک نعمت بود همانطور که جنگ برای ما برکات بسیاری داشت و ما توانستیم در عرصه های مختلف به خودشکوفایی برسیم.

 

 
ارسال نظرات