مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حر مشهد:

تلگرام به مکانی امن برای تروریست‌ها تبدیل شده است/ پیام رسان‌های داخلی نیازمند حمایت مردم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حر مشهد بیان داشت: تلگرام بستری برای فسق و فجور و مکانی امن برای تروریست‌ها تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۰۱۶۰۳۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
حجت الاسلام نوروزی در نشست بصیرتی سیاسی در جمع مردم ولایتمدار محله طبرسی و بسیجیان پایگاه شهید صداقت نیا به ویژگی‌های ماه شعبان پرداخت و اظهار داشت: از نگاه دین مبین اسلام ماه شعبان ارزش والایی دارد. هر کردام از ماه‌های قمری از دیدگاه اهل بیت(ع) سفارشاتی شده است که در بین این ماه‌‎ها، ماه رجب و شعبان و رمضان از نظر عبودیت و بندگی جایگاه ویژه‌ای دارد و این سه ماه، مقدمات ورود آگاهانه‌تر به ماه محرم و صفر را آماده می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حر مشهد ادامه داد: ماه شعبان و رمضان فرصت بسیار مناسب برای خودسازی است تا محرمی با بصیرت و آگاهانه‌ای داشته باشیم.

وی با اشاره به خاطرات شهید حسین پور از شهدای مدافع حرم گفت: این شهید بزرگوار که در صحرای تنف بین عراق و سوریه به دست ایادی آمریکا به شهادت رسید جوانی بود که در سن ۳۲ سالگی فرمانده عملیات تیپ حیدریون عراق، عمل کننده در کشور سوریه در قالب جبهه مقاومت بود. در خاطرات این شهید نقل شده است که در هر جا که او را دیده اند او ۱ ماه یا ۲ ماه را روزه بود.

حجت الاسلام نورزی درادامه گفت: خداوند چندین جا مردم کشور ما را امتحان کردند تا یاوران واقعی امام زمان(عج) را بشناسد، یکی از این دوره‌ها، دوران انقلاب بود. امام خمینی(ره) فرمودند پرچم این انقلاب به دست امام زمان (عج) خواهد رسید چه دشمن بخواهد و چه نخواهد. از شروع انقلاب، دشمنان این انقلاب و عوامل داخلی و نفوذی آن‌ها در داخل کشور تلاش‌های بسیاری جهت تضعیف این انقلاب کردند

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا که می‌گوید مردم ایران چهل سالگی انقلاب را نخواهند دید، گفت: این خیالی خام برای دشمن است و آن‌ها سعی دارند با راه انداختن جو روانی به اهداف نرسیده خود برسند. آن‌ها کینه عمیق نسبت به جوان ایرانی در جبهه مقاومت دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حر مشهد همچنین با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فرمودند این انقلاب در دنیا صادر خواهد شد، افزود: امروز ائتلاف آمریکایی سعودی به دنبال از بین بردن مردم یمن هست. آل سعود با هزینه و تلاش بسیار در انتخابات لبنان سعی در حذف جبهه مقاومت و سید حسن نصرالله را داشت، اما جبهه مقاومت با ایستادگی و شهادت به پیروزی رسید و این‌ها نمونه‌ای از صادر شدن انقلاب جمهوری اسلامی ایران در دنیا می‌باشد.

وی همچنین به بحث پیام‌های رسان‌ها اشاره کرد و گفت: آسیب‌های فراوان از جمله طلاق، بخش عمده آن مربوط به پیام رسان‌های خارجی مثل تلگرام است. تلگرام بستری برای فسق و فجور و مکانی امن برای تروریست‌ها تبدیل شده است. پیام رسان‌های داخلی که توسط جوانان نخبه کشور ساخته شده است نیازمند حمایت مردم می‌باشد. عده‌ای که مردم را تشویق به استفده از پیام رسان تلگرام می‌کردند امروز می‌گویند پیام رسان‌های داخلی اطلاعات شما را استفاده خواهند کرد و در صدد هستند تا اعتماد مردم به پیام رسان‌های داخلی را از بین ببرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حر مشهد در پایان، آرزوی موفقیت در پارلمان عراق را با پیروزی جبهه مقاومت کرد و گفت: به فضل الهی جبهه مقاومت و ایستادگی در پارلمان عراق پیروز خواهد شد و بار دیگر ائتلاف امریکایی سعودی شکست خواهد خورد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس با موضوع نفوذ نیز برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها