خطیب جمعه بافت:

هدف آمریکا برای خروج از برجام ،ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان است

نتیجه اعتماد به گرگ و غرب، این است تعامل با آمریکا و کدخدا. مسئولین بدانند این نتیجه یعنی غیر قابل اعتماد بودن دشمن که با هزینه سنگین به دست آوردیم
کد خبر: ۹۰۱۶۰۴۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان;حجت الاسلام والمسلمین مهدی زاده ضمن بیان تقوای الهی و تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه تهذیب نفس و چیره شدن بر نفس، اشاره ای به مسئله برجام داشت و گفت: خروج از برجام نشان دادکه دشمنان به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند، همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 94 فرمودند: (که فریب لبخند طرف مقابل را نخورید به وعده هایی که می دهد اعتماد نکنید چون وقتی خرش از پل گذشت برمی گردد و به ریش شما می خندد.) دشمن از همان اول در برجام ده ها امتیاز نقد اعم از تعلیق غنی سازی انرژی هسته ای، بتن فردو و نطنز کندن قلب راکتور اراک ازما گرفتند بدون آن که به تعهدات خود عمل کنند حتی ده ها تحریم جدید نیز بر ما تحمیل کردند. 2 میلیارد دلار کشور را غارت کردند و چندین مورد دیگر چرا که آمریکا یی ها بدنبال براندازی اند نه حذف انرژی هسته ای و یا تعلیق آن. به کرّات رهبر معظم انقلاب این مهم را گوش زد کردند که مسئله انرژی هسته ای بهانه است، آنها به کمتر از نابودی اسلام راضی نمی شوند. اول بهانه انرژی هسته ای و بعداً موشک های بالستیک و دفاعی و در نتیجه ذلیل کردن و نابودی انقلاب اسلامی، اما متاسفانه مسئولین ما توجه نکردند و منتقدین را بی شناسنامه ، بی عقل، کودن و در نهایت به جهنم حواله دادند.

خطیب جمعه بافت در ادامه بیان داشت: این است نتیجه اعتماد به گرگ و غرب، این است تعامل با آمریکا و کدخدا. مسئولین بدانند این نتیجه یعنی غیر قابل اعتماد بودن دشمن که با هزینه سنگین به دست آوردیم. نباید بار دیگر آن هم بوسیله کشورهای اروپایی اعم از انگلیس آلمان فرانسه آزموده را آزمودن خطاست کشور هایی که جنایت علیه ایران داشتند، انگلیس؛ روباه پیر چه جنایاتی به ایران داشته است. آلمان که در جنگ 8 ساله با دادن بمب شیمیایی به صدام خسارت های روحی و جانی به ملت ایران تقدیم کرد. فرانسه که در دهه 70 با وارد کردن خون های آلوده به ایدز و هپاتیت چقدر از جوانان ما را به ایدز و هپاتیت آلوده کرد و امروز حامی منافقین تروریست است. حال این سه کشور دایه مهربان تر از مادر شدند     که در برجام میمانیم و برجام قبول داریم حال چرا مسئولین این ها را نمیبینند و چرا بی توجه به این جنایات هستندکه هنوز بیان میکنند با این سه کشور ادامه میدهیم. چه چیزی را می خواهید ادامه دهید برجام که هیچ ثمره ای برای کشور نداشت برجامی که دشمن باگرفتن ده ها امتیاز نقد از ایران به ریش ما خندید، گوش به فرمان رهبری دهیم و عمل کنیم به آنچه میگوید، که در جمع فرهنگیان فرمودند:( من به این سه کشور اروپایی هم اعتماد نداریم و میگویم به اینها هم اعتمادنکنید اگر میخواهید قراردادی ببندید تضمین واقعی و عملی بگیرید)واله فردا اینها هم همان کار امروز آمریکا را به شیوه دیگری خواهند کرد. البته مسئولین دقت داشته باشند هر گونه مذاکره با اروپائیان مربوط به برجام و تضمین محکم در قبال آن است و به هیچ وجه ملت ایران به مسئولین اجازه مذاکره در رابطه با ابزارهای دفاعی و موشکی با بیگانگان را نخواهد داد. نکته دوم : خروج از برجام نشان داد که منطق رهبر انقلاب اسلامی در نامگذاری سال های اخیر از یک حکمت و تدبیر زائد الوصفی نشأت میگیرد. ده سال تمام نامگذاری ها در محور تحکیم بنیان های اقتصادی کشور شکل گرفت. چرا که رهبر معظم انقلاب(روحی فدا) با درک هوشمندانه نقشه دنیای غرب و استکبار جهانی برای وابسته کردن اقتصاد ایران به ضربه زدن از طریق اقتصاد این نامگذاری را انجام دادند، که اگر در این ده سال گذشته همه قواها و نهادها به ویژه قوه مجریه و دولت ها تمام توان خود را روی تحقق اقتصاد مقاومتی میگذاشتند یقینا امروز در مسئله اقتصادی به یک قدرت عظیم و مستحکم تبدیل می شدیم و به راحتی از تحریم ها عبور میکردیم. حال مسئولین هم بعد بدانند مشکلات اقتصادی مشکلات محیط زیست، اشتغال ، صنعت و حتی آب خوردن مردم ما با برجام حل نمی شود و تنها راه مسیر دفع این مشکلات با مدیریت جهادی با مدیران انقلابی صورت میگیرد، تنها مسیر پیشرفت کشور بهره گیری از ظرفیت های داخلی برای اقتصاد مقاومتی است که پایه های اقتصادی کشور را مستحکم کرده و نقشه و طرح های دشمن برای ضربه زدن به ایران را نقش بر آب کرد.

امام جمعه بافت در پایان خاطر نشان کرد: البته فراموش نکنید ودقت کنیم اصلی ترین هدف آمریکا برای خروج از برجام ایجاد و شکاف میان مردم و مسئولان است و مردم از مسئولین جدا کنند. بدانیم که بزرگترین تحدید برای ملت ایران دو قطبی شدن و مخالف و موافق شدن در برابر عربده کشیدن و نیرنگ و فریب دشمن است و باید یکپارچگی ملی خود را حفظ کنیم و وحدت و انسجام خود را بر سر آمریکه و دنیای غرب بکوبیم.همانطور که فرماندهی که قوا فرمود این شخص علاوه بر بیش از ده دروغ ملت ایران را تحدید کرده است که بنده از طرف ملت ایران به او می گویم: شما غلط می کنید. ملت نیز خود میگوید ترامپ هیچ غلطی نخواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار