آمریکا از همان ابتدا اصل نظام را هدف قرار داده بود و این باید برای ما ثابت شده باشد که دیگر اعتماد به دشمن نکنیم و زمزمه ها در خصوص ادامه برجام با اروپا هیچ مشروعیتی ندارد
کد خبر: ۹۰۱۶۰۶۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ;حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه ارزوييه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه و سفارش به تقوای الهی بیان کرد: از ایام‌پایانی ماه شعبان نهایت استفاده را داشته باشید تا در ماه مبارک رمضان که ماه فرا رسیدن فرصت هاست تسلط بر نفس را توفیق پیدا نماییم. و برنامه های فرهنگی هدفمندی را در این ماه در مساجد برپا نماییم. 
 
وی در ادامه با اشاره به خروج آمریکا از برجام به بازخوانی سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بد عهدی آمریکا پرداخت و عنوان کرد: خروج آمریکا از برجام از جنبه ای می تواند اتفاق مبارکی باشد و همه به این حرف ولایت در خصوص اینکه مذاکره با آمریکا کاری از پیش نمی برد برسند. و امضای خروج آمریکا از برجام در حقیقت امضای سند ایجاد تحریم های جدید علیه کشور است و خروج آمریکا از برجام یعنی اینکه باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم و در اجرای تحقق شعار سال گام برداریم که امروز  قاچاق کالا کمر تولید را شکسته است.
 
حجت الاسلام دکتر نصرالله پور با تبیین کلام  وحی در خصوص اینکه  یهود و نصرانی را الگوی خود قرار ندهید خاطر نشان کرد: قرآن به ما آموخت که به دشمن اعتماد نکنید و در فرمایشات سراسر نور امام خامنه ای(مدظله العالی) هم به این موضوع رسیدیم که آمریکا قابل اعتماد نبوده و نیست و این افتخار ماست که این چنین رهبر و پیشوایی داریم. 
 
وی در ادامه تصریح کرد: آمریکا از همان ابتدا اصل نظام را هدف قرار داده بود و این باید برای ما ثابت شده باشد که دیگر اعتماد به دشمن نکنیم و زمزمه ها در خصوص ادامه برجام با اروپا هیچ مشروعیتی ندارد چرا که غرب به هیچ تعهدش عمل نخواهد کرد. نصرالله پور بیان کرد: درست است که برجام بنا به فرمایش مقام معظم رهبری خسارت محض بود اما در حقیقت توانست وحدتی را بوجود آورد که همه مسئولین با وحدت به این نتیجه برسند که مذاكره با امريكا مشکلی را حل نميكند و برجام دیگر یعنی برجام بر سر موشک که مشروعیت ندارد و در مسئله دیگر باید دانست  سپاه با حضورش در سوریه و منطقه و موشک های دوربردش امنیت را در ایران برقرار کرد. 
 
وی در ادامه افزود: هدف دشمن از نقض برجام در حقیقت اختلاف افکنی بین مردم و مسوولان است و مسئله مهم امروز وحدت و همدلی بین  مردم و مسئولین است تا اجازه ندهیم که دشمن به هدف خود برسد. 
 
حجت الاسلام دکتر نصرالله پور با خاطر نشان کردن این موضوع که با عمل به کلام ولایت و پیرو فرمان ایشان بودن می توان به هدف وحدت و انسجام ملی دست یافت افزود: برنامه ی خروج آمریکا از برجام به واسطه ی این امر است که فضای بین المللی درگیر برجام شود و مسئله اول جهان اسلام يعني فلسطين فراموش گردد و قدس شريف را پايتخت صهيونيستها كنند ولی آنچه که مسلم است این است که حزب الله پیروزی قدرتمندانه ای را در لبنان بدست آورده است و فرزندان ولایت فقیه با وجود تمام توطئه ها و فتنه هایی که روبه رو هستند انشاءالله در عراق هم پيروز انتخابات خواهند شد و جبهه مقاومت و یاران ولایت پیروز خواهند شد.
 
حجت الاسلام نصرالله پور در پایان با اشاره به رواياتی كه تاركين نماز جمعه را منافق ميدانند از بعضی مسوولينی كه هيچگاه در نماز جمعه شركت نمی كنند انتقاد كرد.
ارسال نظرات