فیلمنامه نویس سینما گفت: "عنایت بخشی" از کم کاری‌های سالیان اخیر خود اصلاً ناراحت نیست چون بخشی از شخصیت بالایی در سینما برخوردار بوده و نمی تواند در هر کاری بازی کند.
کد خبر: ۹۰۱۶۰۸۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیمین بازرجان فیلمنامه نویس و عضو انجمن فیلمنامه نویسان ایران درخصوص غیبت طولانی خود و همسرش "عنایت بخشی" گفت: خودتان خبر دارید که کیفیت آثار بسیار پایین آمده و از طرفی سینما در دستان جوانان افتاده و کار برای پیشکسوتان خیلی کم شده است.
 
این فیلمنامه نویس سینما پیشنهادات بی کیفیت را دلیل اصلی این دوری از هنر دانست و ادامه داد: هر از چند گاهی پیشنهاداتی در حوزه سینما و برای بازی به عنایت بخشی می شود که اگر نقش های خوب و در شان وی باشد قبول می کند.
عنایت بخشی از نبودش در سینما ناراحت نیست/با این فیلمهای مبتذل همان بهتر که نباشد
همسر بازیگر پیشکسوت و نویسنده سینما در خصوص اینکه عنایت بخشی این روزها از کم کاری‌اش گلایه دارد یا نه بیان کرد: "عنایت بخشی" از کم کاری‌های سالیان اخیر خود اصلاً ناراحت نیست چون بخشی از شخصیت بالایی در سینما برخوردار بوده و نمی تواند در هر کاری بازی کند.

وی افزود: در سینمایی که امکان کار در آن وجود ندارد و فیلمهای مبتذل و ضعیف ساخته می شود، نبود امثال "عنایت بخشی" باعث خوشحالی است.

عنایت بخشی از نبودش در سینما ناراحت نیست/با این فیلمهای مبتذل همان بهتر که نباشد
بازرجان خاطرنشان کرد: این روزها فضای ساخت و تولید فیلم کمی فرق کرده است. دیگر افراد بر اساس استعداد انتخاب نمی شوند و هرچه هست در مهمانی های دورهمی به دست می آید. همانجا می‌نویسند، بازیگر انتخاب می کنند و کارگردانی می کنند.

ارسال نظرات