مسئول نمایندگی سپاه میانه در همایش بصیرتی کارکنان، وحدت کلمه زیر پرچم ولایت را رمز پیروزی در برابر دشمن عنوان کرد و گفت: وحدت و انسجام عمیق، دقیق و هوشمندانه همراه با ولایتمداری، دشمن را زمینگیر می کند.
کد خبر: ۹۰۱۶۰۹۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به خروج آمریکا از برجام، بدعهدی ها، فریبکاری ها و دروغگویی های گذشته دولتمردان آن کشور را متذکر شده و اظهار کرد: تا کنون سخن راستی از این کشور نشنیده ایم، تا بوده، تهدید و زورگویی بوده و آنان هیچ پایبندی به اخلاق و تعهدات خود نداشته و فقط به فکر تامین منافع خود بوده اند.

   وی ترامپ را سخیف العقل دانست و بیان کرد: امروز دیگر حماقت این فرد در تمامی دنیا، امری شناخته شده است.

   حجت الاسلام امیرنژاد آمریکا را دشمن دیرین ایرانیان دانست و گفت: آمریکا با ملت ایران، انقلاب و اسلام مخالف است و موشک، تسلیحات نظامی و هسته ای، بهانه اوست.

   وی از سرسپردگی برخی از مسئولین به آمریکا و غرب اظهار تاسف کرد و افزود: عده ای از خواص که تربیت یافته مکتب غربند، آمریکا، اسرائیل و اروپا را دوست خود گرفته و می خواهند مردم را نسبت به آنها خوشبین کنند، در صورتی که خوشرویی با آنان جز تهدید و زور، هیچ عایدی برای ملت ایران نداشته و هرگز مورد وثوق و اعتماد نمی باشند.

    حجت الاسلام امیرنژاد با هشدار بر روند سیاست اختلاف افکنانه دشمن در بین مردم، ولایت و مسئولین دلسوز جامعه و ایجاد جوّ دو قطبی یا چند قطبی سازی کشور، افزود: برای پیشبرد اهداف انقلاب باید بر نیرو و توان جوانان، اقتصاد مقاومتی و  دارایی های خود تکیه کرده و با حفظ وحدت کلمه زیر پرچم ولایت در برابر دشمن ایستادگی کرد.

ارسال نظرات