خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت:

بازی برجام بدون آمریکا یعنی قرار دادن همه امتیازات در سبد اروپا

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ما در مسئله برجام به اروپایی ها هم اعتماد نداریم، اروپایی ها میخواهند برجام حفظ شود ولی زمینه سازی کنند برای برجام های دیگر که با توسل به آن منافعشان در زمینه های موشکی و منطقه ای تامین شود.
کد خبر: ۹۰۱۶۰۹۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست بصیرتی سیاسی به همت معاونت سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین با حضور دکتر حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین درحسینیه شهید مطهری برگزار شد.
دکتر کاظم حسینی در این مراسم اظهار کرد: مسئله ما با امریکا موضوع و رویکرد استکباری است؛ منویات رهبر انقلاب حجت را برما، در مسئله بر جام تمام کرد ولی متاسفانه عده ای از مسئولین از این موضوع غاقل بودند .
وی ادامه داد: دشمنان ما در راس آنها آمریکا ادعا دارند که ایران از تروریست حمایت می کند و ترامپ ایران را به دروغ گویی متهم میکند که واقعا مضحک است.
این مسئول خاطر نشان کرد: دشمن برای ضدیت با اسلام برنامه های دراز مدت دارد که یکی از آنها مهار نظام انقلاب اسلامی با جنگ نرم است .
حسینی ادامه داد: هدف امریکا نابود سازی قدرت هسته ای ایران برای همیشه است، آنها از طریق فشار های بیرونی می خواهند به فروپاشی از درون بپردازند.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ما در مسئله برجام به اروپایی ها هم اعتماد نداریم، اروپایی ها میخواهند برجام حفظ شود ولی زمینه سازی کنند برای برجام های دیگر که با توسل به آن منافعشان در زمینه های موشکی و منطقه ای تامین شود، اروپایی ها معتقدند خروج از برجام بر هم زننده این بازی است .
وی یادآور شد: ما باید یک راهکار موشکافانه و هوشمندانه و قاطعانه را انتخاب کنیم که یک راه حل برای مقابله به مثل باشد، سناریوی دوم ما مقابله به اقتضا می تواند باشد؛ یعنی منافع ملی خود و همه جوانب را بسنجیم.
حسینی تبیین کرد: اولین بحث در رابطه با مقابله به اقتضا، شکایت به مجامع جهانی است و دومین بحث این است که ما باید برجام را منهای امریکا و تضمین کتبی اروپایی ها ادامه بدهیم.
دکتر حسینی اضافه کرد: اگر ما وارد بازی پیچیده آمریکا و اروپا شویم بازنده اصلی ایران خواهد بود، بازی برجام منهای آمریکا به معنی قرار دادن همه امتیاز های برجام در سبد اروپایی ها می باشد، اساسا برجام منهای امریکا وجود ندارد چون خود اروپایی ها به علت به بن بست رسیدن مذاکرات، آمریکا را وارد مذاکرات کردند.
وی افزود: اروپایی ها بین ما و امریکا،آمریکا را انتخاب می کنند، موضوع برجام یک موضوع پیچیده ای است که ما باید با هوشمندی و مواضع محکم از داخل ایران به صورت اجماعی ازطرف مردم و مسئولین با مسئله برخورد کنیم، یکصدایی و وحدت در مسئولین و مردم و رسانه ها باعث پیروزی می شود.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خاتمه تصریح کرد : ما نباید در مسائل موشکی و منطقه ای کوتاه بیاییم. این ها مولفه های قدرت ما هستند و اگر در این مسائل وارد مذاکره شویم دشمن ما را خواهد بلعید. ما باید با توجه به رهنمود های رهبر انقلاب از این پیچ تاریخی عبور کنیم.
1008/پ40/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار