خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه قصرشیرین:

کینه توزی و دشمنی آمریکا با ایران برسر اسلام و انقلاب است

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه قصرشیرین گفت: کینه توزی و دشمنی آمریکا با ما همیشگی بوده و برسر اسلام و انقلاب بود.
کد خبر: ۹۰۱۶۱۱۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه قصرشیرین در  نشست روشنگری که با موضوع شعار سال و انقلابیگری برگزار شد، با ارائه توضیحاتی در مورد برنامه جامع اقدام مشترک برجام، به روشنگری در مورد فضای سیاسی ،اجتماعی و اقتصادی در دوران پس از برجام پرداختند.

 

در این نشست که با عنوان بدعهدی غرب در معاهدات بین الملل برگزار شد وی با اشاره به نقض آشکار تمامی معاهدات برجام را باری دیگر بدعهدی آمریکا را به جهانیان به اثبات رساند.

 

حجت الاسلام شامحمدی اجرایی نمودن متن برجام را اشتباه خواند و افزود: اجرایی نمودن متن برجام بر خلاف شرطی بود که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید داشتند و در اجرایی کردن این معاهده بایست گام به گام انجام میگرفت در حالیکه تمام تعهدات خود را یکجا عملی ساختیم و آمریکا از این فرصت نهایت بهره را جست.

 

وی افزود: کینه توزی و دشمنی آمریکا با ما همیشگی بوده و برسر اسلام و انقلاب بود که نبایست به این گرگ گرسنه این همه اعتماد می شد.

 

وی تصریح کرد: دشمن بیشترین فضای رسانه ای دنیا را در اختیار خود گرفته و از این طریق تهاجم فرهنگی علیه جمهوری اسلامی را به راه انداخته است.

 

وی ادامه داد: دشمن با ترویج انحراف های جنسی و درشت نمایی اسطوره های خود، بدنبال تهاجم فرهنگی علیه کشور است و باید همه در این زمینه مقابله کنند.

 

ارسال نظرات