خبرهای داغ:
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قصرشیرین:

هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای ترویج فرهنگ اسلامی است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قصرشیرین گفت: هفته عقیدتی، سیاسی فرصتی برای ترویج فرهنگ اسلامی و تبیین شعار سال به منظور آگاه سازی در خصوص جنگ نرم و خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمنان است.
کد خبر: ۹۰۱۶۱۳۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قصرشیرین در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  اظهار داشت: وظیفه حوزه نمایندگی ولی فقیه در مجموعه سپاه به عنوان بازوی فرماندهی بوده و حفظ ارزش های دینی و اعتقادی و رشد و کمال و تربیت پاسداران وبسیجیان طراز انقلاب اسلامی در سایر مجموعه ها است که در این حوزه مأموریت های مختلفی در طول سال اجرا می شود.

 

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی با اشاره به سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ادامه داد: برنامه های هفته عقیدتی سیاسی از 12 اردیبهشت ماه با حضور سراسری بسیجیان آغاز می شود و تا هجدهمین روز از این ماه ادامه دارد.

 

وی گفت: هفته عقیدتی، سیاسی فرصتی برای ترویج فرهنگ اسلامی و تبیین شعار سال به منظور آگاه سازی در خصوص جنگ نرم و خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمنان است. 

 

وی  افزود: شهید مطهری یکی از شخصیت های برجسته و بی نظیر تاریخ محسوب می شود که تمام عمر خود را در راه علم و ترویج اسلام صرف کرد. 

 

وی اظهار کرد: سبک زندگی بسیاری از دانشمندان و عالمان برجسته دینی از جمله شهید مطهری می تواند نمونه و الگوی خوبی برای انسان ها باشد. 

 

 

وی در خصوص مهمترین رسالت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: نخستین مأموریت این نمایندگی در سپاه و بسیج، فراهم نمودن زمینه رشد و توان معرفتی در حوزه شناخت خداوند و توحید، تربیتی و بصیرتی بوده و این نمایندگی به دنبال تربیت پاسداران معتقد، با ایمان، ولایت مدار و انقلابی است؛ از سایر مأموریت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیز می توان به پیاده سازی شاخص ها و معیارهای اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری اشاره کرد.

 

وی گفت: در قله تمام فعالیت های یاد شده، رشد و تعالی، حفظ ولایتمداری، در صحنه بودن، احساس تکلیف و مسوولیت کردن و اقدام به جا و به موقع در عرصه های مختلف تهدید انقلاب به عنوان اساسی ترین رسالت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

 

وی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات مشاوره ای و تربیتی در سطوح مختلف سپاه، ارائه آموزش های عقیدتی و ترویج معارف قرآنی، توجه به حدود شرعی در سازمان سپاه و بسیج، ترویج مهدویت و فرهنگ آن، پیشگیری از تخلفات و تأیید و توجه به محتوای فرهنگی عناصر فعال در سپاه از جمله سایر مأموریت های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار